بهترین بازی های شبیه Genshin Impact بر اساس رتبه بندی

بهترین بازی های شبیه Genshin Impact بر اساس رتبه بندی

Genshin Impact مانند یک انیمه زیبا است، تنها تفاوتی که در اینجا وجود دارد این است که شما به عنوان شخصیت اصلی بازی می کنید. مناظر وسیع و رنگارنگ Teyvat را کاوش کنید، با قدرت های بزرگ مبارزه کنید، و تیمی از شخصیت های دوست داشتنی بسازید.

چه اهل ماجراجویی باشید و چه صرفاً در یک دنیای بازی های سرگرم کننده وقت گذرانی کنید، Genshin Impact چیزهای زیادی برای ارائه دارد. حجم انبوه محتوا و این سطح از کیفیت ترکیب نادری است که این روزها در بازی کامپیوتر پیدا می شود، بنابراین اجازه دهید به برخی از بهترین بازی ها مانند Genshin Impact نگاهی بیندازیم. در ادامه با گیمباتو همراه باشید.

5. The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

Tears of The Kingdom

سبک هنری پر جنب و جوش Genshin Impact که شبیه انیمه است، همیشه جذاب بوده است. یک سبک هنری با همان جذابیت آمیخته با داستان حماسی و معماهایی را تصور کنید که از بازی های OG Zelda انتظار دارید. این می تواند توصیف خوبی برای بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom باشد و دلیل خوبی برای قرار گرفتن آن در بین بازی های برتر مانند Genshin Impact است.

Tears of The Kingdom بزرگترین ماجراجویی بازی های ویدیویی را دارد، و درست مانند Teyvat از Genshin، Hyrule پر از کارهای سرگرم کننده است. شما می توانید از یک جزیره شناور به جزیره دیگر بپرید، از کوه ها بالا بروید، با هیولاها بجنگید، در سرزمین های وسیع حرکت کنید، صدها سلاح مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید، تقریباً هر چیزی را که تصور می کنید بسازید، و خیلی چیزهای دیگر. Tear of the Kingdom یک بسته کامل برای بازیکنان Genshin Impact است که به دنبال یک تغییر سرعت خوب هستند اما با همان گرافیک درخشان و حتی گیم پلی بهتر.

4. Demon Slayer: The Hinokami Chronicles

Demon Slayer: The Hinokami Chronicles

مبارزه و از بین بردن شیاطین با شمشیرهای آتشین در سبک انیمه پر زرق و برق، خلاصه اصلی بازی اکشن Demon Slayer: The Hinokami Chronicles است. تصاویری خیره کننده و نبردهای هیجان انگیز دارد، دو ویژگی که فقط یک بازی مانند Genshin Impact می تواند داشته باشد.

در Demon Slayer: The Hinokami Chronicles، شما انبوهی از شیاطین را برای مبارزه پیش رو دارد و حرکات ویژه‌ ای را اجرا می‌ کنید. اما بهتر از همه، Hinokami Chronicles یک حالت داستانی نیز دارد و اتفاقات انیمه را دنبال می کند. اگر مدتی است که انیمه Demon Slayer را تماشا نکرده‌ اید و از طرفداران بزرگ Genshin Impact هستید، پس Hinokami Chronicles باید در کنار شما باشد.

3. Palworld

Palworld

Pokemon ترکیب شده با Minecraft و کمی Genshin Impact به طور خلاصه بازی ماجراجویی اکشن Palworld است. مشابه Genshin Impact و Pokemon، در Palworld می توانید جانوران مختلفی به نام Pals را جمع آوری کنید. همچنین می‌ توانید با آن‌ ها انتخاب‌ های غیر متعارف داشته باشید، مثلاً آن‌ ها را کارمندان دائمی خود کنید و برای خود بجنگید تا بتوانید امپراتوری خود را گسترش دهید.

شما می توانید در کنار دوستان خود، علیه آنها بجنگید، حتی با آنها رفیق شوید و به بیابان ها سفر کنید. بازی Palworld یک بازی ماجراجویی عجیب و غریب است که نباید از دست بدهید.

2. Tales of Arise

Tales of Arise

Tales of Arise روایتی شبیه به Genshin Impact دارد. هر دو به مبارزه با ظلم می پردازند. در Genshin، شما به مردم در برابر یک ارتش تاریک، Fatui کمک می کنید، در حالی که در بازی Tales of Arise، همه چیز در مورد سرنگونی حکومت ظالمانه Lord of Water است. این همه ماجرا نیست، زیرا Tales of Arise نیز ردپای Genshin را دنبال می کند تا زیبایی شناسی انیمه را ثابت کند.

در بازی Arise، شما یک دو قهرمان نامتناسب را دنبال می کنید. یکی از شورشیان دهنان، آلفن، و یک نجیب رنان، شیون. هر دو از دو طرف متضاد یک درگیری مداوم هستند و سبک های مبارزه خود را دارند. شما در طول سفر خود با شخصیت‌ های بی‌ شماری مانند یک جادوگر و یک مامور مخفی روبرو می‌ شوید، اما بازیکنان بیشتر وقت خود را با آلفن و رنان می‌ گذرانند و از نظر شخصیتی با ستاره‌ های Genshin Impact بسیار نزدیک هستند.

Tales of Arise همچنین دارای یک دنیای باز عظیم از Dahna است که رقیب Genshin’s Teyvat است. اگر اکتشاف هدف شماست، Tales of Arise ممکن است جایی که ماجراجویی بزرگ بعدی شما باشد.

1. Honkai: Star Rail

Honkai: Star Rail

برخی از طرفداران تاثیر Genshin ممکن است بازی نقش آفرینی Honkai: Star Rail را نادیده گرفته باشند که مایه ناامیدی است هر دو بازی در نهایت توسعه دهنده یکسانی دارند، miHoYo.

Genshin Impact را تصور کنید، اما به جای اینکه در یک قاره غول پیکر به ماجراجویی بپردازید، این بار در سفری فراتر از ستاره ها به فضا پرتاب می شوید. Honkai: Star Rail نیز یک بازی گاچا است، بنابراین می‌ توانید تعداد زیادی آیتم‌ ها، شخصیت‌ ها و چیزهای دیگر درون بازی را جمع‌ آوری کنید.

تفاوت های اندکی نیز بین این دو بازی وجود دارد. در حالی که تصاویر تقریباً یکسان هستند، Honkai: Star Rail بسیار واضح‌ تر است، گیم‌ پلی آن به جای هک اند اسلش، JRPG است و داستان به جای یک جهان باز یکپارچه، در مناطق وسیع پیش می‌ رود. هر طور که باشد، Honkai: Star Rail شما را در هر قدمی یادآور Genshin Impact می‌ کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی