کنترلرهای PS5 DualSense ارتقای بزرگی دریافت می کنند، اما نه برای همه

کنترلرهای PS5 DualSense ارتقای بزرگی دریافت می کنند، اما نه برای همه

فقط کنسول های PS5 خاصی می توانند از ویژگی شارژ جدید DualSense استفاده کنند.

سونی یک آپدیت جدید و عالی را برای همه کنترلرهای PlayStation 5 DualSense ارائه کرده است، اما این به روز رسانی است که همه دارندگان PS5 نمی توانند از آن استفاده کنند. در طول عمر PS5، سونی به طور معمول به‌روزرسانی‌ های جدیدی را برای کنسول منتشر می‌ کند که ویژگی‌ های جدیدی را اضافه کرده و جنبه‌ های مختلف سخت‌ افزار را بهبود می‌ بخشد. اغلب اوقات، این به‌ روز رسانی‌ ها روی کنترل‌ کننده‌ های DualSense نیز تأثیر می‌ گذارند، که یک بار دیگر با آخرین پچ این پلتفرم اتفاق افتاده است. متأسفانه، جدیدترین بهبود کنترلر PS5، پیشرفتی است که به احتمال زیاد نمی تواند برای خود استفاده کند.

کنترلرهای PS5 DualSense ارتقای بزرگی دریافت می کنند، اما نه برای همه

در روزهای اخیر، نسخه 24.06-10.00.00 به روز رسانی سیستم PS5 منتشر شد و قابلیت شارژ تطبیقی ​​را برای کنترلرهای DualSense به همراه داشت. اگر از شارژ تطبیقی ​​اطلاع ندارید، به این معنی است که کنسول PS5 اکنون فقط کنترلرها را در حالت استراحت به اندازه ای که برای حداکثر کردن عمر باتری کنترلر DualSense لازم است شارژ می کند. هنگامی که کنترلر شارژ می شود، کنسول PS5 انتقال انرژی به DualSense را متوقف می کند، که به سخت افزار اجازه می دهد در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

با این حال، تنها نکته ای که در مورد این ویژگی وجود دارد این است که صرفاً به کنسول های PS5 مرتبط است. آخرین نسخه PS5 که به تازگی در پایان سال 2023 منتشر شده است، از نظر سایز کوچکتر است و از جهات کلیدی کمی متفاوت طراحی شده است. واضح است که یکی از این تغییرات در طراحی آن امکان شارژ کنترلر تطبیقی ​​را فراهم می کند در حالی که کنسول پایه PS5 این امکان را ندارد. با توجه به اینکه PS5 Slim تنها کمتر از یک سال است که عرضه شده است، این بدان معناست که اکثر دارندگان آخرین کنسول پلی استیشن احتمالاً نمی توانند از شارژ تطبیقی ​​برای خود استفاده کنند. با این حال، امیدواریم که در PS5 Pro آینده که در ماه نوامبر عرضه می شود، در دسترس باشد.

بروزترین و جدیدترین بازی های کامپیوتر و پی اس را می توانید از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی