logo.gamebato
در بازی Resident Evil: Operation Raccoon City شما نقش یکی از اعضای گروه پاک کننده را بر عهده می گیرید. شرکت آمبرلا زمانی که می
امتیاز:
3.9/5
در بازی Resident Evil: Operation Raccoon City شما نقش یکی از اعضای گروه پاک کننده را بر عهده می گیرید. شرکت آمبرلا زمانی که می خواهد شواهد و مدارک را

دانلود بازی Resident Evil: Operation Raccoon City برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Resident Evil: Operation Raccoon City، شما در نقش اعضای یک تیم ویژه به نام «Wolf Pack» که از سوی شرکت اُمبریلا مأموریت دارند، بازی می‌کنید. وظیفه این تیم، پاک‌سازی شواهدی از حوادثی که در Raccoon City رخ داده، و نیز به‌دست آوردن اطلاعات مربوط به پروژه‌های آزمایشگاهی است. شما می توانید شخصیت خود را از بین 6 تا شخصیت انتخاب کنید و باید یک تیم 4 نفره طبق سلیقه خود بسازید. هر کدوم از این کاراکترها یک قابلیت ویژه و مخصوص دارند , برای مثال یکی از شخصیت ها می تواند خود را برای چند ثانیه نامرئی کنید.

دانلود بازی Resident Evil: Operation Raccoon City برای کامپیوتر | گیمباتو

 

داستان بازی Resident Evil: Operation Raccoon City در سپتامبر سال 1998 رخ می دهد. شرکت آمبرلا شهر راکون سیتی را به آشوب کشیده است و مردمش را به زامبی تبدیل کرده است. در این بین عده ای سعی می کنند از شهر خارج شوند و خارج شدن آن ها از این شهر مساوی با نابود شدن شرکت آمبرلا می باشد. پس شما مامور می شوید تا کار کثیف این شرکت را انجام دهید. شما در این بازی تقریبا با همه جور چیزی  رو به رو می شوید و آن ها را می کشید: با ارتش , پلیس راکون , زامبی و خیلی از پروژه های شرکت آمبرلا را باید خودتان نابود کنید و حتی یک سر به دوست قدیمی خود یعنی نمسیس نیز می زنید و در یکی از مراحل باید آن را شکست دهید. بازی Resident Evil: Operation Raccoon City یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد و در مجموع، Resident Evil: Operation Raccoon City تجربه‌ای متوازن از عناصر اکشن و ترسناک است که طرفداران فرنچایز را به چالش می‌کشد.

Resident.Evil Operation.Raccoon.City .banner3

بازی کامپیوتری Resident Evil: Operation Raccoon City توسط شرکت بازی سازی Slant Six Games ساخته شده و یار همیشگی این سری بازی یعنی شرکت Capcom Co این بازی را به بازار عرضه کرد. سبک اصلی این بازی زامبی می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , بقا , ترسناک , دلهره آور , سوم شخص می باشد. این بازی در تاریخ 18 می سال 2012 به بازار عرضه شد این بازی برای کنسول های Xbox 306 , PS3 و کامپیوتر عرضه شد. عرضه شدن این بازی همانا , سرازیر شدن نقدهای منفی منتقدان همانا و الان هم در لانچر استیم این بازی قابل خریداری نمی باشد. دوستان عزیز نگران نباشید شما می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای پر سرعت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا کنید و کارهای پلید شرکت آمبرلا را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی