logo.gamebato
سیم کارت فضای باز جهان باز که در آن همه نقش دارند! خلبان کشتی تغییر مسیر برق پرتاب سلاح های هسته ای سیارات بیگانه را
امتیاز:
3.9/5
سیم کارت فضای باز جهان باز که در آن همه نقش دارند! خلبان کشتی تغییر مسیر برق پرتاب سلاح های هسته ای سیارات بیگانه را کاوش کنید. در مورد استعدادهای

PULSAR Lost.Colony.banner1

بازی PULSAR: Lost Colony یک بازی همکاری چندنفره در ژانر فضایی است که بازیکنان را به عنوان اعضای تیم یک سفینه فضایی در یک کهکشان ناشناخته قرار می‌دهد. شما در این بازی رهبر یک گروه از کاوشگران می باشید که در جستجوی یک مستعمره از دست رفته در یک کهکشان جدید هستند. شما می توانید در این بازی سیاره های مختلف را کاوش بکنید و منابع کمیاب آن ها را استخراج کنید و یا در آن ها یک پناهگاه بسازید و مقر خود را قوی کنید.

PULSAR Lost.Colony.banner2

در بازی PULSAR: Lost Colony بازیکنان در این بازی نقش‌های مختلفی را در سفینه ایفا می‌کنند، از جمله کاپیتان، تفنگدار، مهندس، و خلبان. هر نقش وظایف خاصی دارد و برای موفقیت جمعی تیم، همکاری ضروری است. در طول بازی، بازیکنان با موجودات بیگانه، سیارات مختلف، و چالش‌های مختلف روبرو می‌شوند و باید تصمیمات استراتژیک بگیرند تا به هدف خود برسند. بازی شامل عناصر اکتشاف، نبرد، و مدیریت منابع است و با انجام مأموریت‌ها و کشف دنیای بزرگ و متنوع بازی، داستان و رازهای آن پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرد. بازی PULSAR: Lost Colony یک بازی در ژانر فضایی برای کامپیوتر می باشد , جو و فضاسازی بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا احساس کنند که در یک ماجراجویی فضایی واقعی هستند.

PULSAR Lost.Colony.banner3

بازی کامپیوتری PULSAR: Lost Colony یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که شما می توانید به صورت تکی و یا با دوستان خود آن را تجربه کنید. این بازی را شرکت بازی سازی Leafy Games ساخته و مراحل توسعه این بازی بر عهده داشته است. همین کمپانی بازی سازی این بازی را اول به صورت Early Access در تاریخ 15 سپتامبر سال 2015 به بازار عرضه کرد و نسخه کامل این بازی را در تاریخ 22 ژوئن سال 2021 به بازار عرضه کرد. این بازی فقط برای کامپیوتر عرضه شد و خبری از عرضه اش برای کنسول های xbox و PlayStation فعلا موجود نمی باشد. ژانرهای این بازی شبیه سازی , ماجراجویی , فضایی , جهان باز , تخیلی , نقش آفرینی می باشد. شما اگر به این سبک بازی ها علاقه مند هستید می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید و کهکشان را برای مقر جدید زیر و رو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی