logo.gamebato
در این بازی ماجراجویی مهیج از پنج شب وحشت جان سالم به در ببرید. بین دوره های زمانی سفر کنید تا معماها را حل کنید،
امتیاز:
3.9/5
در این بازی ماجراجویی مهیج از پنج شب وحشت جان سالم به در ببرید. بین دوره های زمانی سفر کنید تا معماها را حل کنید، سرنخ جمع آوری کنید و

دانلود بازی Five Nights at Freddy's: Into the Pit برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Five Nights at Freddy’s: Into the Pit، بازیکن در نقش یک شخصیت جوان به نام Oswald قرار می‌گیرد که در سال ۱۹۸۵ زندگی می‌کند. او به‌دنبال کشف رازهایی در مورد یک رستوران فراموش‌شده به نام Freddy Fazbear’s Pizza است. بعد از اینکه میخائیل متوجه می‌شود که رستوران قبلاً مکان ترسناکی بوده و رازهای تاریکی پشت آن وجود دارد، تصمیم می‌گیرد به آنجا برود. میخائیل با یک دستگاه بازی قدیمی به نام «دستگاه بازی پیت» (Pit) مواجه می‌شود و این دستگاه او را به دنیای وحشتناک و غم‌انگیز دنیای انیماتورن‌ها می‌برد. شما باید با استفاده از ابزارهای محدودی که در اختیار دارید، از خود در برابر این موجودات محافظت کنید و راهی برای فرار از این چاه پیدا کنید.

دانلود بازی Five Nights at Freddy's: Into the Pit برای کامپیوتر | گیمباتو

همان طور که گفته شد در این قسمت از سری بازی‌های Five Nights at Freddy’s، شما در نقش یک کودک بازی می‌کنید که به یک چاه عمیق و تاریک می‌افتد. در اعماق این چاه، موجودات عجیب و ترسناکی وجود دارند که شب‌ها به دنبال شما می‌گردند. در Five Nights at Freddy’s: Into the Pit، نحوه پیشروی به‌طور عمده بر پایه کاوش عمیق در محیط‌های تاریک و ترسناک، حل معماها و مدیریت زمان و منابع استوار است. بازیکن باید از اتاق‌ها و بخش‌های مختلف یک رستوران فراموش‌شده بازدید کند و در این بین باید از دست هیولاهای که قصد گرفتن شما را دارند فرار کنید. تصمیم های که در این بازی می گیرید بسیار مهم هستند و تاثیر مستقیمی بر پایان بازی شما دارند , پس حواس خود را جمع کنید. همچنین شما، او باید به‌خوبی زمان و موقعیت خود را مدیریت کند تا از خطرات انیماتورها که در جستجوی او هستند فرار کند. با پیشروی در بازی، وجود انتخاب‌های متنوع، به بازیکن این امکان را می‌دهد که بر اساس استراتژی خود تصمیم بگیرد و به این ترتیب، تجزیه و تحلیل دقیق محیط و دشمنان، بخش کلیدی از تجربه نهایی خواهد بود.

Five.Nights.at .Freddys Into.the .Pit .banner3

بازی کامپیوتری Five Nights at Freddy’s: Into the Pit سری جدید این مجموعه می باشد که بار دیگر برمی گردد تا مو به تن شما سیخ کند. این بازی را شرکت بازی سازی Mega Cat Studios ساخته و خودش این بازی را در تاریخ 7 آگوست سال 2024 به بازار عرضه کرده است. این بازی به صورت گسترده برای PlayStation 5, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows عرضه شد. این بازی نمره فوق العاده 86 را توانسته است از منتقدان دریافت کند و در سایت استیم نیز توانسته است وضعیت بسیار عالی ((Overwhelmingly Positive)) را به دست آورد. ترس این بازی از نوع ((Psychological Horror)) می باشد و دیگر ژانرهای این بازی ترسناک , ماجراجویی , پازل , پلتفرمر می باشد. شما اگر به این مجموعه بازی علاقه مند هستید می توانید این بازی را به همراه آخرین آپدیتش را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و سپس آن را استخراج و نصب بکنید , و سعی کنید از این کابوس فرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی