در بازی Backpack Hero شما با یک چیز مواجه خواهید شد , سرکش مدیریت موجودی! اقلام کمیاب را جمع آوری کنید، کوله پشتی خود را
در بازی Backpack Hero شما با یک چیز مواجه خواهید شد , سرکش مدیریت موجودی! اقلام کمیاب را جمع آوری کنید، کوله پشتی خود را مرتب کنید و بر دشمنان

دانلود بازی Backpack Hero برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Backpack Hero خود را وسط سیاه چاله پیدا می کنید و دشمن ها شما را محاصره کرده اند. از اسم این بازی معلوم است شما باید در این بازی کوله پشتی خود را مدیریت کنید و منابع خود را تحت کنترل بگیرید , باید آیتم های کمیاب این بازی را پیدا کنید و با درست قرار دادن آن ها در کوله پشتی قدرت خود را افزایش دهید , پس اول از همه باید مدیریت کوله پشتی را به خوبی یاد بگیرید.

دانلود بازی Backpack Hero برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Backpack Hero یک بازی در ژانر استراتژیک برای کامپیوتر می باشد , در این بازی شما با 5 تا شخصیت بازی خواهید کرد که اولین شخصیت شما در این بازی یک موش می باشد. این بازی در محیط های گوناگونی صورت می گیرد و باید در مکان های متفاوت جلوی دشمن را بگیرید و این طوفان به پا شده را خاموش کنید. در این بازی حدودا با 38 نوع متفاوت از دشمن ها رو به رو می شوید که برای شکست دادن هر کدام نیازمند یک سبک خاصی از جنگیدن می باشید چون هر کدام الگوی خاصی در حین مبارزه دارند. سعی کنید به سیاه چاله های وارد بشوید که بعد از اتمامش پاداش های سنگین بگیرید و در کوله پشتی خود بگذارید تا قوی تر بشوید.

Backpack.Hero .banner3

بازی کامپیوتری Backpack Hero که به معنای ((قهرمان کوله پشتی)) می باشد را شرکت بازی سازی Jaspel ساخته و توسعه داده است. سپس دو شرکت بازی سازی Different Tales , IndieArk این بازی را در تاریخ 14 نوامبر سال 2024 به بازار عرضه کرده اند. این بازی در سبک Turn-Based می باشد که به نحوه عالی در این زمینه کار کرده است. دیگر ژانرهای این بازی پلتفرمر , فانتزی , استراتژیک , مبارزه ای می باشد و این بازی تقریبا برای همه ی پلتفرم ها عرضه شده است. در آخر نمره منتقدین به این بازی خوب رو به بالا بوده است و کاربران استیم با رای های خود این بازی را به حالت ((Very Positive)) در آورده اند. شما دوستان عزیز اگر به دنبال یک بازی با ارزش تکرار بالا هستید که در عین حال سرگرم کننده باشد , این بازی گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد و می توانید این بازی را به همراه آخرین آپدیت هایش را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و آن را نصب و اجرا بکنید , و یادتون باشه که کنترل و مدیریت کوله پشتی در این بازی نقش بسیار مهمی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی