یک ملاقات سرنوشت ساز باعث ایجاد یک واکنش زنجیره ای می شود و زندگی مارک را به هم می زند. مردم ناپدید می شوند و
یک ملاقات سرنوشت ساز باعث ایجاد یک واکنش زنجیره ای می شود و زندگی مارک را به هم می زند. مردم ناپدید می شوند و خاطرات غیرقابل اعتماد هستند. در

دانلود بازی Until Then برای کامپیوتر | گیمباتو

Until Then یک بازی ماجراجویی است که تمرکز اصلی آن بر روی داستان‌گویی و توجه به شخصیت‌ها است. داستان بازی حول شخصیت بسیار جذاب به نام مارک، یک نوجوان فیلیپینی ۱۵ ساله و دوستانش روایت می‌شود. داستان با اتفاقات مرموزی آغاز می‌شود که زندگی مارک را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در این جهان، افراد به طور ناگهانی ناپدید می‌شوند و حافظه‌ها مبهم می‌شود.

دانلود بازی Until Then برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی ویژگی‌های جذابی دارد که اولین مورد آن، ارائه داستان مهیج و پر رمز و راز است. با پیشروی در بازی، با رازهایی روبرو می‌شوید که احتمالا هیچ پیش بینی از آن نخواهید داشت. این بازی یک بازی کامپیوتری در ژانر رازآلود می باشد رازهایی درباره ناپدید شدن‌ها و اتفاقات عجیب و غریب برملا خواهند شد که قطعا شما را سوپرایز خواهند کرد. همچنین، شخصیت‌های دوست داشتنی هم کم‌کم وارد داستان می‌شوند و با مارک و دوستانش همراه شده و با شخصیت‌های هر کدام بیشتر آشنا خواهید شد. در نقش مارک، همراه با دوستانش، شما وارد یک ماجراجویی پر از راز و رمز و راز می‌شوید تا حقیقت پشت پدیده‌های مرموز را کشف کنید.

دانلود بازی Until Then برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Until Then یک بازی کم حجم و بسیار سرگرم کننده می باشد که گیم پلی کوتاه اما لذت بخشی دارد به طور خلاصه یک تجربه مختصر و مفید می باشد. این بازی را شرکت بازی سازی Polychroma Games ساخته شده و آن را توسعه داده است و شرکت بازی سازی Maximum Entertainment آن را بر عهده داشته است. محور اصلی این بازی رازآلود می باشد و دیگر ژانرهای آن ماجراجویی و درام می باشد. این بازی مورد توجه کاربران استیم قرار گرفته است و در حالت Overwhelmingly Positive قرار دارد. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 5, Microsoft Windows, Linux می باشد. شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و به صورت نیم بها از سرورهای پر سرعت گیمباتو دانلود کرده و راز پشت پرده ی ناپدید شدن انسان ها را پیدا کنید.  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی