Withering Rooms یک بازی RPG ترسناک 2.5 بعدی چالش برانگیز است که در یک عمارت ویکتوریایی ساخته شده است که هر شب تغییر می کند.
Withering Rooms یک بازی RPG ترسناک 2.5 بعدی چالش برانگیز است که در یک عمارت ویکتوریایی ساخته شده است که هر شب تغییر می کند. در Mostyn House کاوش کنید

دانلود بازی Withering Rooms برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان Withering Rooms آن در محیط یک خانه قدیمی و ویرانه اتفاق می‌افتد. شما در نقش یک جوان می‌باشید که باید از این خانه مرموز فرار کنید و رازهای آن را کشف کنید. اما با موانع و مخاطراتی مانند آرواره های زنده، پازل های پیچیده و ترسناکی های ناشناخته روبرو خواهید شد. بازی Withering Rooms همچنین با گرافیک بصری زیبا و صداگذاری مخصوص، تجربه هیجان انگیز و ترسناکی برای بازیکنان ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Withering Rooms برای کامپیوتر | گیمباتو

Withering Rooms با گرافیک بصری بالا و جزئیات دقیق در طراحی محیط های مختلف ارائه شده است که بازیکنان را به دنیای ترسناک و مرموز خانه ویرانه‌ی اصلی و تعدادی اتاق و سکونت های متروکه برده است.  بازی Withering Rooms یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد با توجه به موانع و مخاطرات موجود در این محیط ها، بازیکنان با ترس و جذابیت بیشتری روبرو می‌شوند که مهارت های خود را به چالش می‌کشاند. همچنین از طریق مکانیزم‌های پازل پیچیده، بازیکنان به حل معماها و رازهای خانه پی ببرند. همچنین با توجه به وجود آرواره های زنده و مطرح نشده، محیط های بازی همواره پر از ترس و هیجان هستند.

دانلود بازی Withering Rooms برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Withering Rooms توسط شرکت بازی Moonless Formless ساخته شده و توسط کمپانی بازی سازی Perp Games به بازار عرضه شده است. تاریخ انتشار این بازی 5 آپریل سال 2024 می باشد , ژانرهای این بازی ترسناک , پلتفرم , اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی , مخفی کاری , رازآلود , بقا می باشد. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 5, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S منتشر شده است. این بازی از نظر منتقدان نمره خوبی دریافت کرده است و کاربران استیم حتی با وجود قیمت 25 دلاری این بازی ازش استقبال خوبی کرده اند. شما دوستان عزیز می توانید این بازی را در 2 پارت به صورت کاملا رایگان و نیم بها از لینک های مستقیم موجود در سرورهای گیمباتو دانلود کرده و تلاش کنید از این خونه ترسناک فرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی