بازی Dagon: by H. P. Lovecraft بازگو کننده رمانی به اسم Dagon است که سازنده آن، لاوکرفت نویسنده مشهور آمریکایی است. در این بازی شخصت
بازی Dagon: by H. P. Lovecraft بازگو کننده رمانی به اسم Dagon است که سازنده آن، لاوکرفت نویسنده مشهور آمریکایی است. در این بازی شخصت افسر کشتی را دارید که

دانلود بازی Dagon: by H. P. Lovecraft برای کامپیوتر | گیمباتو

نویسنده مشهور آمریکایی یعنی هاورد فیلیپس لاوکرافت به دلیل ساخت داستان های موجودات اهریمی بسیار مشهور شده و سبک جدیدی را به دنیای داستان و بازی اضافه کرده است. سبکی که انسان را به فکر فرو میبرد و باعث ساعت ها درگیری ذهنی میشود. داستان هایی که بیان میکند توسط ذهن کوچک انسان قابل درک نیستند.

دانلود بازی Dagon: by H. P. Lovecraft برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی رازآلود کامپیوتری Dagon: by H. P. Lovecraft تجربه ای کاملا متفاوت و خاص به شما میدهد. این بازی در سبک رمان گرافیکی بسیار محبوب است و داستان بازی از روی رمان Dagon برداشته شده است. روایت بازی در مورد شخصی است که قبلا افسر کشتی بوده و بعد از مصرف مورفین حادثه ای کیهانی و عجیب را میبیند.

دانلود بازی Dagon: by H. P. Lovecraft برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی اول شخص کامپیوتری Dagon: by H. P. Lovecraft توسط تیم بازی سازی Bit Golem ساخته شده و در سال 2021 توسط همان تیم توسعه یافته. اگر میخواهید زاویه ای جدید و نگاهی نو به کیهان داشته باشید همین حالا میتوانید این بازی فوق العاده را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی