بازی MASS EFFECT 3 در ژانر اکشن و نقش آفرینی می باشد که از دید سوم شخص روایت می شود. فرمانده شپرد وظیفه دارد تا
بازی MASS EFFECT 3 در ژانر اکشن و نقش آفرینی می باشد که از دید سوم شخص روایت می شود. فرمانده شپرد وظیفه دارد تا زمین را تهاجم Reaper ها

دانلود بازی Mass Effect 3 برای کامپیوتر

بازی Mass Effect 3 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن, نقش آفرینی و از دید سوم شخص است که توسط BioWare توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. سومین ورودی اصلی از سری Mass Effect و آخرین قسمت از سه گانه اصلی، در مارس 2012 برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه شد. این بازی نقش آفرینی کامپیوتری در کهکشان راه شیری در سال 2186 اتفاق می‌ افتد، جایی که تمدن کهکشانی توسط یک نژاد ماشینی بسیار پیشرفته از کشتی‌ های ستاره‌ ای معروف به Reaper ریپرها مورد تهاجم قرار می‌گیرد. داستان فرمانده شپرد، یک سرباز انسانی نخبه که وظیفه ایجاد اتحاد بین گونه ها برای جنگ را دارد، به پایان می رسد.

Mass Effect 3 Digital Deluxe Edition.banner3

این سری همانند Mass Effect 2، گیمر می‌ تواند یک بازی ذخیره شده را به Mass Effect 3 وارد کند که با در نظر گرفتن تصمیم‌ های قبلی روی طرح تأثیر می‌گذارد. به طور کلی، Mass Effect 3 حول محور افزایش قدرت نظامی با انجام ماموریت ها و جمع آوری منابع می چرخد. از آنجایی که BioWare بازی را طوری طراحی کرد که هم برای بازیکنان قدیمی و هم برای بازیکنان جدید قابل دسترسی باشد، بسیاری از عناصر گیم پلی سنتی سری مانند تیراندازی سوم شخص مبتنی بر کاور باقی مانده اند، اما جنبه های جدیدی نیز معرفی شده است، مانند یک جزء چند نفره.

Mass Effect 3 Digital Deluxe Edition.banner2

در این بازی اکشن کامپیوتر Mass Effect 3  بازیکن کنترل فرمانده شپرد را از منظر سوم شخص در دست می گیرد. جنسیت، ظاهر، سابقه نظامی، آموزش رزمی و نام کوچک شپرد قبل از شروع بازی توسط بازیکن تعیین می شود. اگر بازیکن یک بازی ذخیره شده کامل از Mass Effect 2 داشته باشد، شخصیت آن بازی می تواند به بازی جدید وارد شود. شبیه به قسمت های قبلی در این سری، بازیکن می تواند از بین شش کلاس شخصیت های مختلف که هر کدام مجموعه ای از مهارت های منحصر به فرد خود را دارند، انتخاب کند. به عنوان مثال، کلاس Infiltrator در توانایی های مخفی کاری و تک تیراندازی مهارت دارد در حالی که کلاس های متمایل به بیوتیک دارای قدرت روان حرکتی هستند. با تکمیل تکالیف و ماموریت ها، بازیکن با امتیاز تجربه پاداش می گیرد. هنگامی که امتیاز کافی به دست می آید، شپرد به سطحی می رسد، که امکان باز کردن یا ارتقاء مهارت ها را بدست می آورد.

Mass Effect 3 Digital Deluxe Edition.banner1

Mass Effect 3 دارای سه حالت از پیش تعیین شده برای بازی است: Action، Story و RPG . در حالت اکشن، مکالمات دارای پاسخ‌ های خودکار و دشواری رزمی معمولی هستند. در حالت داستانی، مکالمات دارای پاسخ های دستی و حداقل سختی مبارزه هستند. و در حالت RPG، مکالمات دارای پاسخ‌ های دستی و سختی رزمی معمولی هستند. این بازی شامل عناصر نقش آفرینی مختلفی است، مانند توانایی تقویت تفنگ ها با انواع مهمات، لوله ها، تغییرات و دامنه های مختلف برای بهبود اثربخشی آنها در نبرد. مبارزه در Mass Effect 3 در زمان واقعی انجام می‌ شود، اما همچنین امکان توقف برای هدف‌ گیری، تغییر سلاح‌ها یا استفاده از مهارت‌ ها را از یک منو فراهم می‌ کند. در طول نبرد، بازیکن کنترل مستقیم فرمانده شپرد را از منظر بالای شانه دارد، که می‌تواند با بالا رفتن از نردبان، غلت زدن رزمی یا دوی سرعت در اطراف نقشه حرکت کند. شپرد معمولاً توسط دو عضو تیم همراهی می شود که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می شوند. اگر از علاقمندان به این سبک بازی ها هستید, گیمباتو به شما پیشنهاد می کند دانلود این بازی جذاب را از دست ندهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی