Opus Magnum یک بازی است که در آن شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای پیشرفته مهندسی کیمیاگری، ماشین‌هایی برای جمع‌آوری معجون‌ها، سموم و دیگر موارد
Opus Magnum یک بازی است که در آن شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای پیشرفته مهندسی کیمیاگری، ماشین‌هایی برای جمع‌آوری معجون‌ها، سموم و دیگر موارد طراحی و ساخت کنید. این

OPUS.Magnum.banner1 2

بازی OPUS Magnum ,  با توجه به شهرت Anataeus Vaya به عنوان متعهدترین شیمیدان نسل خود، او قبول کرده است که به عنوان سرپرست شیمی دان در خانه ون تاسن کار کند. خانه ون تاسن، قدیمی‌ترین و ثروتمندترین خانه کهن در شهر است. با این حال، خطرات و تهدیدهای فراوانی وجود دارد که خانواده را تهدید می‌کند و ممکن است یک مهندس شیمی به تنهایی کافی نباشد. پس حواس خود را جمع کنید چون علاوه بر معماها و قفل های مکانیکی سخت مشکلات دیگه ای هم دارید که باید با آن ها دست و پنجه نرم کنید.

دانلود OPUS Magnum برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی OPUS Magnum شما دو وظیفه دارید حل کردن معماها پازل ها و قفل های مکانیکی و بخش دوم اختصاص به ساخت و ساز وسایل کارخانجات می شود. شما در هر مرحله با امکاناتی که دارید باید ماشین ها و دستگاه های تولید معجون و سم تولید کنید و شما پروسه ی ساخته شدن این دستگاه ها رو به مرور با چشم خود می بینید. علاوه بر این راه دشوار و سخت شما باید به دنبال رازهای تاریک پشت پرده این توطئه نیز باشید.

دانلود OPUS Magnum برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی OPUS Magnum که آخرین کار کمپانی Zachtronics می باشد که در سال 2017 به بازار عرضه شد و مورد استقبال فوق العاده کاربران قرار گرفت و نمره بسیار بالایی را به خود اختصاص داد. در ژانر پازل و شبیه سازی قرار می گیرد همین الان می توانید این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و از بازی کردن آن لذت ببرید و خود را درگیر قفل های مکانیکی و ساختن کارخانه ها بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی