Chivalry 2 یک اسلشر اول شخص است که از نبردهای فیلم حماسی قرون وسطایی الهام گرفته شده است. بازیکنان در هر لحظه نمادین دوران –
Chivalry 2 یک اسلشر اول شخص است که از نبردهای فیلم حماسی قرون وسطایی الهام گرفته شده است. بازیکنان در هر لحظه نمادین دوران – از رعد و برق ضربات

دانلود بازی Chivalry 2 برای پی سی | گیمباتو

Chivalry 2 یک بازی اکشن است که برای اولین بار در این مجموعه از دید اول شخص یا سوم شخص به صورت پیاده یا سواره نظام انجام می شود. در این بازی، بازیکنان به سلاح‌های نزدیک زن مختلف قرون وسطایی مانند چکش جنگی، گرز، شمشیرهای بلند و تبرهای جنگی مجهز هستند، اگرچه می‌توانند از تیر و کمان نیز استفاده کنند. اسلحه های جدید را می توان در مخازن سلاح در نقشه پیدا کرد. بازیکنان دارای سه الگوی اصلی حمله از فاصله ی نزدیک هستند: اسلش افقی، اسلش عمودی و ضربه چاقو که می توانند به هم زنجیر شوند.

دانلود بازی Chivalry 2 برای PC | گیمباتو

بازیکنان همچنین باید جلوی حملات خصمانه را بگیرند و با زمان‌بندی مناسب، می‌توانند حریف خود را به لرزه درآورند و حملات خود را متوقف کنند. بازیکنان باید از نحوه چرخاندن سلاح های خود آگاه باشند، زیرا ممکن است پس از یک حمله برنامه ریزی نشده، آتش دوستانه رخ دهد. بازیکنان همچنین می توانند اندام های تکه تکه شده و سرهای بریده شده هر بازیکنی را در میدان نبرد برداشته و از آنها به عنوان سلاح استفاده کنند. آنها همچنین می توانند اسلحه های تنومند خود را به سمت دشمنان خود پرتاب کنند، اگرچه انجام این کار ممکن است بازیکن را بی دفاع کند.

دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Chivalry 2 یک بازی کامپیوتری اکشن هک اند اسلش در سال ۲۰۲۱ است که توسط استودیو Torn Banner توسعه یافته و توسط Tripwire Interactive منتشر شده است. دنباله بازی Chivalry: Medieval Warfare (2012)، این بازی در 8 ژوئن 2021 برای ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شد. طبق گفته متاکریتیک، Chivalry II نقدهای “به طور کلی مطلوب” دریافت کرد. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار گرفته و شما کاربران گرامی می توانید از هم اینک آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

4 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-35974-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/js7/Chivalry-2/Chivalry.2-Launch.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی