در Totally Accurate Battle Simulator یا به فارسی «شبیه‌ساز نبرد کاملاً دقیق»، شما مردانی که دست تکان می دهند را در برابر یکدیگر قرار می‌دهید
در Totally Accurate Battle Simulator یا به فارسی «شبیه‌ساز نبرد کاملاً دقیق»، شما مردانی که دست تکان می دهند را در برابر یکدیگر قرار می‌دهید و نظاره‌گر مبارزه آن‌ها با

دانلود بازی Totally Accurate Battle Simulator برای پی سی | گیمباتو

Totally Accurate Battle Simulator یا به فارسی شبیه ساز نبرد کاملا دقیق یک شبیه ساز نبرد فیزیک ragdoll است. این بازی شامل دو حالت اصلی است: Campaign و Sandbox. در حالت اول، به بازیکنان مقدار محدودی پول درون بازی داده می شود تا ارتشی بسازند تا نیروی دشمن را شکست دهند. در دومی محدودیت پولی وجود ندارد و بازیکنان هر دو ارتش را می سازند. دو ارتش مخالف را می توان در دو طرف مقابل نقشه قرار داد یا یکی می تواند دیگری را احاطه کند.

دانلود بازی Totally Accurate Battle Simulator برای PC | گیمباتو

به محض اینکه بازیکن روی “شروع” کلیک کرد، نبرد آغاز می شود و دو ارتش برای حمله به یکدیگر به جلو می شتابند. هنگامی که هر یک از ارتش ها شکست خوردند، نبرد متوقف می شود و بازیکن مطلع می شود که پیروز کیست. در حالی که ارتش ها معمولاً با شکست دادن همه واحدهای دشمن برنده می شوند، به روز رسانی می 2020 شرایط برنده جدیدی را اضافه کرد، مانند زنده ماندن برای مدت زمان معین یا کشتن یک واحد دشمن خاص. در طول نبردهای در حال انجام، بازیکنان می توانند دوربین را در اطراف نقشه حرکت دهند تا دید بهتری از مبارزه داشته باشند و می توانند زمان خود را کاهش دهند یا ثابت کنند.

دانلود بازی Totally Accurate Battle Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

Totally Accurate Battle Simulator (TABS) یک بازی کامپیوتری شبیه سازی نبرد فیزیک ragdoll است که توسط Landfall Games ساخته و منتشر شده است. این بازی ویدیویی یک تقلید از سبک شبیه ساز نبرد است. نسخه آلفای این بازی ابتدا در سال 2016 برای تعداد کمی از مخاطبان عرضه شد. این بازی در تاریخ 1 آوریل 2019 برای مایکروسافت ویندوز و macOS و در دسامبر 2019 برای ایکس باکس وان به صورت دسترسی اولیه در Steam منتشر شد. این بازی به طور کامل در 1 آوریل 2021 برای مایکروسافت ویندوز و macOS و در 5 اکتبر 2021 برای بازیکنان Xbox منتشر شد. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی که به صورت پرتابل و بدون نیاز به نصب می باشد را تنها با یک کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود مندرج در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود نموده و پس از استخراج از حالت فشرده سازی شده به اجرای آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی