آیا Dead Island 2 میتواند به جمع Xbox Game Pass بپیوندد؟ این بازی شاید یکی از مورد انتظارترین عناوین سال باشد و تقریباً یک دهه از ساخت آن میگذرد. درست مانند بازی اصلی، بازیکنان باید برای زنده ماندن در برابر لشکر مردگان در بقایای متروک لسآنجلس بجنگند. فهرستی از شش قاتل برای نبرد با انبوهی از زامبیها در یک کمپین در دسترس است که بازیکنان میتوانند به صورت انفرادی یا تیمی با آنها مقابله کنند. قرار است این بازی در ۲۱ آوریل عرضه گستردهای داشته باشد، اما اگر در Xbox بازی میکنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا مایکروسافت موفق شده است Dead Island 2 را برای Game Pass تضمین کند یا خیر.
هیچ برنامهای برای حضور بازی Dead Island 2 در زمان عرضه در این سرویس وجود ندارد، اگر در Xbox بازی میکنید، باید بازی را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید. با توجه به اینکه انتظار برای Dead Island 2 بسیار بالاست و قرار است این بازی در زمان عرضه فروش بالایی داشته باشد، این خبر خیلی شوکهکننده نیست. اگرچه قرار دادن Dead Island 2 مطمئناً به جلب توجه بیشتر به بازی کمک میکند، اما در نهایت برای تجارت مضر خواهد بود. در مورد مایکروسافت، به نظر میرسد که آنها اولویت را به جایگاههای «روز اول» برای عناوین انحصاری اصلی خود مانند Redfall و Starfield میدهند.
البته، بعید نیست که Dead Island 2 در نهایت به سرویس استریم اضافه شود. در واقع، ممکن است بذرهای اضافه شدن این بازی به کتابخانه گسترده سرویس استریم از قبل کاشته شده باشد. Dead Island 2 در پلتفرمهای ایکسباکس به بازیکنان نیاز دارد تا برای دسترسی به ویژگیهای آنلاین بازی، یک حساب کاربری Game Pass داشته باشند. با توجه به این موضوع، به نظر میرسد که Dead Island 2 میتواند در آینده به کتابخانه Game Pass بپیوندد.
Dead Island 2 یک بازی اکشن نقشآفرینی اولشخص است که توسط Dambuster Studios ساخته و توسط Deep Silver منتشر شده است. این بازی در ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ منتشر شد و در لسآنجلس تحت قرنطینه رخ میدهد.
داستان در پی یک بحران زامبی در لسآنجلس و سقوط هواپیمایی که “Slayer”ها (۶ شخصیت اصلی) را به مقصد نجات منتقل میکرد، آغاز میشود. این شخصیتها بهخاطر مصون بودن در برابر ویروس، هدف تحقیقات CDC هستند و باید بین نجات یافتن و وحشیبازی در Hell‑A (لسآنجلس) تصمیم بگیرند. وجود شخصیتهای جانبی طنزپرداز و تعاملات بمووی، فضایی سبکتر و سرگرمکنندهتری در تجربه بازی ایجاد میکند.
تنوع سلاح شامل چوب، شمشیر، گرز، باتالاکس و حتی اسلحه است. قابلیت سفارشیسازی قوی، نظیر اضافه کردن ویژگیهای آتش، برّد یا الکتریسیته به سلاحها وجود دارد. سیستم کارت مهارتی (Skill Cards) بدون گشت و گذار مستمر طراحی شده؛ کارتهای نو از طریق پیشرفت بازی آزاد میشوند.