بهبود بازی God of War: Ragnarok در PS5 Pro تایید شد

بهبود بازی God of War: Ragnarok در PS5 Pro تایید شد

پلی استیشن تایید کرده است که استودیوی سانتا مونیکا بازی God of War: Ragnarok یکی از بازی هایی است که ارتقای PS5 Pro دریافت می کند. کنسول جدید سونی در ماه نوامبر وارد بازار می شود.

تایید ارتقای PS5 Pro از طریق فروشگاه پلی استیشن ارائه می شود، هرچند باید دید که چه معنایی برای بازی از نظر بصری و فنی دارد. God of War: Ragnarok در حال حاضر یک شاهکار بصری است، بنابراین طرفداران باید منتظر بمانند تا ببینند ارتقاء کنسول جدید چقدر تاثیرگذار است. دنباله بازی God of War  و قسمت نهم از این سری، God of War: Ragnarok در نوامبر 2022 برای هر دو پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شد. این بازی برنده جایزه ماه گذشته برای کامپیوتر های شخصی عرضه شد و اکنون به لیست رو به رشدی می پیوندد. عناوینی که به PS5 Pro راه پیدا کردند.

بهبود بازی God of War: Ragnarok در PS5 Pro تایید شد

پلی استیشن اخیراً یک ارتقاء بصری عظیم هاگوارتز Legacy را برای PS5 Pro که به زودی معرفی خواهد شد، منتشر کرده است. اسکرین شات پلی استیشن و Digital Foundry ارتقای بصری قابل توجهی را برای بازی به نمایش گذاشت. سالن غذاخوری هاگوارتز، که در حال حاضر یکی از مناطق با طراحی چشمگیر در بازی است، از نظر گرافیکی بهبود یافته است، که با مقایسه جانبی PS5 Pro و کنسول قدیمی‌ تر نشان می‌ دهد. God of War: Ragnarok زمانی که کنسول در تاریخ 7 نوامبر عرضه می شود، برای PS5 Pro عرضه خواهد شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی