بازسازی و بهبود یافته برای رایانه شخصی – Until Dawn شما را دعوت می کند تا کابوس را دوباره زنده کنید و خود را در
بازسازی و بهبود یافته برای رایانه شخصی – Until Dawn شما را دعوت می کند تا کابوس را دوباره زنده کنید و خود را در یک وحشت مهیب غوطه ور

 

دانلود بازی Until Dawn برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Until Dawn به صورت ناگهانی شروع می شود شما و دوست هایتان در یک کلبه واقع در کوه Blackwood هستید و شما کنترل شخصیت بث را بر عهده می گیرید. دوستان شما با که 7 نفر می باشند که با خواهر شما هانا یک شوخی بسیار بی مزه می کنند که باعث ناراحت شدن هانا می شود و از ناراحتی زیادش از کلبه بیرون می رود که همین باعث به وجود آمدن تمام بدبختی های شما می شود! شما به دنبال خواهر می روید و چند صد متر اون ور کلبه آن را پیدا می کنید که در حال گریه کردن می باشد. همین طور که می خواهید آن را آرام کنید صدای بسیار ترسناک و خشن به گوش شما می رسد که باعث می شود هر 2 خواهر قالب تهی کنند و پا به فرار بذارند , اما در نهایت هر 2 خواهر جان خود را بر اثر سقوط به ته یک دره از دست می دهند.

دانلود بازی Until Dawn برای کامپیوتر | گیمباتو

یک سال بعد از این اتفاق بسیار تلخ گروه شما دوباره تصمیم می گیرند که دوباره در همون کلبه دور هم جمع بشوند که واقعا تصمیم بسیار عقلانی می باشد! شما در این بازی کنترل 8 شخصیت را بر عهده می گیرید و با تصمیم هایی که می گیرید می توانید همه آن را نجات دهید و یا همه آن را به کشتن دهید. بعضی از انتخاب های شما عواقب خود را همون لحظه نشون نمی دهند و جلوتر در مسیر بازی تنبیه سنگین خود را می بینید. بازی Until Dawn یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد , گشت و گذار در محیط این بازی بسیار مهم می باشد و یک سری مجسمه در این بازی وجود دارد که به شما آینده را نشان می دهد که خودش یک راهنمایی بزرگ می باشد که باهاش بتوانید شخصیت های بازی را نجات دهید. شما باید محیط را خوب بگردید و بعضی از وسایلی که پیدا می کنید را پیش خود نگه دارید و یا از آن ها استفاده کنید که هر کدام عواقبی دارند و می توانید در این بازی حدود 256 پایان را ببینید.

دانلود بازی Until Dawn برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Until Dawn یکی از اولین بازی های انتخاب محور می باشد جوری که وقتی که منتشر شد همه گیمرها از اثر پروانه ای پویا این بازی شگفت زده شدند. این بازی را شرکت بازی سازی Supermassive Games ساخته و در سال 2015 به صورت کاملا انحصاری فقط برای PS4 به بازار عرضه کرد , حالا با گذشت تقریبا یک دهه یک استدیو بازی سازی دیگر به اسم Ballistic Moon این بازی را به بازار عرضه کرد. سبک اصلی این بازی Choices Matter می باشد و دیگر ژانرهای این بازی ترسناک , بقا , رازآلود , ماجراجویی , دلهره آور , درام , سوم شخص می باشد. نمره ای که این بازی از منتقدان دریافت کرده است که خوب رو به بالا می باشد. شما دوستان عزیز اگر به دنبال یک بازی Multiple Endings هستید این بازی را می توانید با بالاترین سرعت ممکن از سرورهای بسیار قدرتمند گیمباتو دانلود کرده و به راحت ترین شکل ممکن آن را نصب و اجرا بکنید و این 8 تا شخصیت را تا سپبیده دم زنده نگه دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی