5 بازی ریتمیک که باید بازی کنید

5 بازی ریتمیک که باید بازی کنید

در حالی که بازی‌ های ریتمی ممکن است علاقه هر گیمری را جلب نکنند، طرفداران اختصاصی آنها را به سمت یک ژانر پر رونق سوق داده است. بازی‌ های ریتم طیف متنوعی از تجربیات را متناسب با ترجیحات شما ارائه می‌ دهند. مانند هر سبک دیگری، برخی از بازی ها بالاتر از بقیه هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از پنج بازی ریتمیک را لیست کرده‌ ایم که تضمین می‌ کنند شما را به سمت موسیقی سوق دهند. چالش اصلی در این بازی‌ ها سرعت عمل و تمرکز برای ثبت رکورد بهتر گیمر است. در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین بازی‌ های موزیکال می‌ پردازیم. اگر از علاقمندان به این سبک از بازی ها هستید گیمباتو را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

Beat Saber

Beat Saber

Beat Saber به عنوان یک بازی ضروری در قلمرو بازی های ریتم است. بیت سابر با گیم پلی جذاب، فعالیت بدنی و تجربه واقعیت مجازی فراگیر، سفری بی نظیر به قلب بازی های موزیکال ارائه می دهد. در این بازی، بازیکنان از شمشیرهای مجازی استفاده می‌ کنند تا بلوک‌ ها را همگام با آهنگ موسیقی برش دهند و منظره‌ ای مسحورکننده از حرکت و صدا ایجاد کنند.

به دلیل توانایی ساخت آهنگ های سفارشی، یک کتابخانه بی پایان برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید آهنگ مورد علاقه خود را به راحتی به یک سطح تبدیل کنید، که بازی را بسیار جالب تر می کند! بازیکن از کنترلرهای واقعیت مجازی برای استفاده از یک جفت شمشیر درخشان استفاده می کند که به طور پیش فرض به ترتیب برای چپ و راست قرمز و آبی هستند، اگرچه رنگ ها به هر رنگی قابل تغییر هستند. در هر آهنگ، بازی جریانی از بلوک‌ های نزدیک را به بازیکن ارائه می‌ دهد که همگام با ضربات و نت‌ های آهنگ، در یکی از ۱۲ موقعیت ممکن شبکه ۴×۳ قرار گرفته‌ اند.

Dance Dance Revolution

Dance Dance Revolution

Dance Dance Revolution هنگامی که در اواخر دهه 1990 وارد صحنه شد، ژانر بازی های موزیکال را متحول کرد و میراث آن تا به امروز همچنان قوی است. DDR با پد رقص نمادین و گیم پلی پرانرژی خود، بازیکنان را به چالش می کشد تا در حالی که نشانه های روی صفحه را دنبال می کنند، قدم بردارند، بپرند، و به ضرب آهنگ های جذاب بروند.

فیزیک بدنی بازی یک عنصر هیجان انگیز حرکت را اضافه می کند و هر جلسه را به یک تمرین ریتمیک تبدیل می کند. چه بخواهید حرکات رقص خود را کامل کنید یا صرفاً به دنبال راهی سرگرم کننده برای حرکت باشید، Dance Dance Revolution وعده ساعت ها سرگرمی و تمرینی را می دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

Metal Hellsinger

Metal Hellsinger

Metal Hellsinger ترکیبی هیجان‌ انگیز از گیم‌ پلی ریتم و ضرب و شتم هوی متال را ارائه می‌ کند و تجربه‌ ای منحصر به‌ فرد و سخت را ارائه می‌ کند که شبیه به هیچ‌ کس دیگری نیست. در این بازی کامپیوتر، بازیکنان در حالی که در میان انبوهی از دشمنان اهریمنی منفجر می‌ شوند، فلزات درونی خود را آزاد می‌ کنند، و همگی حملات خود را با ریتم یک موسیقی متن فلزی که آدرنالین ترشح می‌ کند، همگام می‌ کنند.

به Doom 2016 فکر کنید، اما هدف شما حمله به ضربات است که توسط شبکه شما نمایش داده می شود. از جهاتی غیر متعارف، این بازی منحصر به فرد است و ارزش بررسی را دارد. به خصوص اگر به موسیقی متال سختی که در این بازی گنجانده شده است علاقه دارید.

Hi-Fi Rush

Hi-Fi Rush

HiFi Rush یک بازی ریتم تپنده‌ ای است که بازیکنان را به سفری هیجان‌ انگیز در دنیای سایبرپانک با نور نئون می‌ برد. HiFi Rush با ترکیب تصاویری فراگیر با گیم پلی با اکتان بالا، بازیکنان را به چالش می کشد تا در سطوح پیچیده حرکت کنند و در عین حال به ترکیبی متنوع از بیت های الکترونیکی بپیوندند.

در دنیای بازی خیلی شناخته شده نیست، بیشتر از آنچه که می شود، سزاوار توجه است. توسعه دهندگان اشاره کردند که این بازی فقط حدود 500 دلار سود برای آنها به همراه داشت که مایه تاسف است. 

Fortnite: Fortnite Festival

Fortnite: Fortnite Festival

 Fortnite در حال گسترش به ژانرهای مختلف است. Fortnite Festival یک بازی ریتمی است که در سال ۲۰۲۳ توسط Harmonix توسعه یافته و توسط Epic Games منتشر شده است. در بازی، بازیکنان در حالی که سعی می کنند بر اساس عملکرد خود به بالاترین امتیاز ممکن دست یابند، آهنگ هایی را اجرا می کنند. هر آهنگ دارای چهار ساز مختلف است و بازیکنان انتخاب می کنند که کدام ساز را می خواهند بنوازند و همچنین میزان سختی آهنگ را انتخاب می کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی