Tiny Glade یک سازنده دیوراما کوچک است که در آن قلعه‌های عجیب و غریب، کلبه‌های دنج و ویرانه‌های رمانتیک را می‌سازید. شیمی ساختمان‌های بدون شبکه
Tiny Glade یک سازنده دیوراما کوچک است که در آن قلعه‌های عجیب و غریب، کلبه‌های دنج و ویرانه‌های رمانتیک را می‌سازید. شیمی ساختمان‌های بدون شبکه را کاوش کنید زیرا بازی

Tiny.Glade .banner1

در Tiny Glade، شما با یک منطقه کوچک و طبیعی شروع می‌کنید که نیاز به پرورش و زیباسازی دارد. هدف اصلی شما ایجاد یک باغ دلپذیر و جذاب است که شامل گیاهان، درختان، و موجودات حیوانی می‌شود. به‌عنوان یک باغبان، شما می‌توانید گیاهان مختلف را بکارید، زندگی وحش را تشویق کرده و مناظر طبیعی را طراحی کنید.

Tiny.Glade .banner2

در بازی Tiny Glade که یک بازی فانتزی برای کامپیوتر می باشد , بازیکنان می‌توانند انواع مختلفی از گیاهان و دکوری برای زیبا کردن باغ خود انتخاب کنند. بازی معطوف به آرامش و تفکر خلاقانه است، بدون فشار زمانی یا رقابتی، به شما این امکان را می‌دهد که با دقت و صبر باغ خود را بسازید. گرافیک جذاب و طراحی دقیق محیط به شما این احساس را می‌دهد که در یک دنیای جادویی و رنگارنگ زندگی می‌کنید. با کشف و اضافه کردن عناصر جدید به باغ، شما می‌توانید مناطق جدید را باز کنید و داستان‌های جدیدی را تجربه کنید. موجودات مختلفی مانند پرندگان و پروانه‌ها به باغ شما زندگی می‌وأضافند و تجربه‌ای زنده‌تر و دلنشین‌تر را ایجاد می کند.

Tiny.Glade .banner3

بازی کامپیوتری Tiny Glade یک بازی مستقل که با بودجه بسیار کم ساخته شده و شرکت بازی سازی Pounce Light مسئولیت ساختن این بازی و عرضه اش به بازار را بر عهده داشت. این کمپانی بازی سازی ثابت کرد که یک بازی می تواند در عین کم حجم بودن و کم هزینه بودنش در عین حال تبدیل به یک بازی AAA بشود. این بازی در تاریخ 23 سپتامبر سال 2024 به صورت انحصاری برای کامپیوتر عرضه شد و فعلا خبری از عرضه اش برای کنسول ها موجود نمی باشد و گیمرهایی که کنسول دارند نمی توانند این اثر زیبا را فعلا تجربه کنند. سبک اصلی این بازی Design & Illustration می باشد و دیگر ژانرهای این بازی استراتژیک , شهر سازی , فانتزی می باشد. هر وقت که شما دوستان عزیز به دنبال یک بازی بودید که بتوانید توش ریلکس کنید , می توانید به سرعت این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید و باغ را طبق سلیقه خود بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی