logo.gamebato

10 قهرمان برتر بازی های ویدیویی در تاریخ

10 قهرمان برتر بازی های ویدیویی در تاریخ

بازی های ویدیویی راهی منحصر به فرد برای کشف دنیاها، شخصیت ها، داستان ها و موارد دیگر در عمقی هستند که هیچ فیلم یا نمایشی نمی تواند در اختیار شما قرار دهد. هر بازی ویدیویی قهرمان مخصوص به خود را دارد و هر کدام جنبه‌ ای از زندگی را به شما می‌ دهد تا به آن نگاه کنید که شاید تا به حال فکر نمی‌کردید و آن را کشف کنید.

بنابراین کدام قهرمانان بازی ویدیویی بهترین هستند؟

چه یک ضدقهرمان یا یک ناجی واقعی، شخصیت‌ های اصلی بازی‌ های ویدیویی به بازیکنان چیزی داده‌ اند که در زندگی برای آن تلاش کنند. این شخصیت‌ ها ممکن است چیزهای زیادی در مورد خودمان به ما بیاموزند، و به ما درس‌ هایی از زندگی بدهند که به ما کمک می‌ کند بیشتر درباره جهان بفهمیم.

در اینجا ده بهترین قهرمان بازی های ویدیویی در تمام دوران ها آورده شده است. برای شناخت این کاراکترهای شاخص تا پایان این مقاله با گیمباتو همراه باشید.

10. Joel Miller

Joel Miller

از آنجا که این شخصیت در یک سریال بسیار موفق HBO نیز قرار گرفت، جوئل از بازی The Last of Us انتخاب آسانی برای لیست ما از بهترین قهرمانان بازی های ویدیویی است. چالش ها و تلاش او برای زنده ماندن او را به بهترین فردی برای سفر در زمان آخرالزمان زامبی تبدیل می کند.

جوئل از The Last of Us نمادین و به راحتی یکی از بهترین شخصیت های بازی های ویدیویی در تمام دوران است.

9. Lara Croft

Lara Croft

لارا کرافت، در بازی‌ ها و فیلم‌ های متعددی که با شخصیت خود استفاده می‌ کند، به گیمرها حس پشتکار در هنگام مواجهه با موانع سخت و جدی را القا کرده است. تلاش او برای کشف همیشه ناشناخته ها، در عین حال که یک جنگجوی سخت کوش است، او را به یک کاندیدای ایده آل برای کسی تبدیل می کند که با آن تاریکی ها را کشف کند.

لارا کرافت نمونه بارز داشتن خوش قلبی و سخت کوشی است و او را به یکی از بزرگترین قهرمانان بازی های ویدیویی در تمام دوران تبدیل می کند.

8. Geralt of Rivia

Geralt of Rivia

شما نمی توانید لیستی از بهترین قهرمانان بازی های ویدیویی تمام دوران را بدون درج Geralt of Rivia از The Witcher داشته باشید. گرالت نه تنها به عنوان الگو، بلکه او به سادگی یک شخصیت عالی برای مبارزه با هیولاها را بوجود آورد.

گرالت از ریویا، شکارچی هیولا مرموز، مقامی را به عنوان یکی از بهترین شخصیت های بازی های ویدیویی در تمام دوران می پذیرد.

7. Solid Snake

Solid Snake

Solid Snake یک شخصیت کاملاً افسانه‌ ای است که از سری متال گیر سالید می‌ آید. نه تنها پنهان کاری او در سطح دیگری قرار دارد، بلکه اقدامات هیجان انگیزی را انجام میدهد که نشان می دهد همیشه مورد علاقه گیمرها بوده است.

Solid Snake یک شخصیت افسانه ای است و در بازی های دیگری مانند Fortnite و Super Smash Bros حضور داشته است و او را به یک انتخاب واضح برای لیست ما تبدیل کرده است.

6. Red

Red

Red بدنام از بازی های اصلی پوکمون باید یکی از بهترین و نمادین ترین شخصیت های بازی های ویدیویی در تمام دوران باشد. این اولین باری بود که بازیکنان به دنیای پوکمون گام می نهادند و رد یکی از بزرگترین شخصیت های شناخته شده برای انسان را به آن‌ ها ارائه کرد.

Red اولین معرفی بازیکنان پوکمون هنگام کاوش در دنیای پوکمون بود و او را به یکی از بزرگترین قهرمانان بازی های ویدیویی در تمام دوران تبدیل کرد.

5. Kratos

Kratos

کریتوس از بازی God of War نمونه کامل یک شخصیت بی رحم قادر است که با وجود عصبانیت و قدرتش، از روی انتقام می کشد. در حالی که برخی در مورد خوب یا شر بودن او بحث می کنند، نمی توانید منکر این شوید که کریتوس یکی از بهترین شخصیت های اصلی در تمام تاریخ بازی های ویدیویی است.

شخصیت کریتوس شگفت انگیز است و به راحتی یکی از بهترین شخصیت ها در تمام بازی های داستانی است.

4. Arthur Morgan

Arthur Morgan

آرتور مورگان به سادگی یکی از بزرگترین شخصیت های بازی های ویدئویی در تمام دوران است، هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. نقش او در بازی Red Dead Redemption 2 جذاب و چشم گیر بود. در طول بازی یک بار هم آرزوی سقوط او را ندارید.

آرتور مورگان، با وجود اینکه تا حدودی یک ضدقهرمان است، به راحتی یکی از بهترین قهرمانانی است که می توانید در دنیای بازی های ویدیویی بازی کنید.

3. Master Chief

Master Chief

مستر چیف فقط یک نمایش عالی از پشتکار است. این مرد به تنهایی کمپین های Halo را بر دوش کشید و یک شخصیت اصلی بزرگ را ساخت. همه مستر چیف را دوست دارند، چه طرفدار Halo باشید و چه نباشید.

مستر چیف یک نمونه ناب از انجام کارهای درست و پیشروی در طول نبردهای سخت است که او را به یکی از بهترین شخصیت های بازی های ویدیویی در تمام دوران تبدیل کرده است.

2. Mario

Mario

ماریو به عنوان یکی از بهترین قهرمانان بازی های ویدیویی در تمام دوران در تاریخ ثبت خواهد شد. این لوله کش کلاه قرمزی نه تنها در برخی از مضحک ترین ماموریت های تاریخ بازی های ویدیویی حضور داشته است، بلکه حتی یک بار هم از نجات شاهزاده خانم خود دست برنداشته است.

ماریو تبدیل به یک نماد شده است، با برخی از بیشترین عناوین که از نام او در کل دنیای بازی های ویدیویی استفاده می کنند.

Link

لینکی از The Legend of Zelda به کاوش در Hyrule، نجات شاهزاده خانم، مبارزه با هیولاها و موارد دیگر پرداخته است. این شخصیت افسانه ای دقیقاً معنای قهرمان بودن را به ما نشان می دهد و او را به بهترین قهرمان بازی های ویدیویی در تمام دوران تبدیل می کند.

علیرغم عدم صحبت کردن، لینک همیشه نمونه کاملی از یک قهرمان بوده و او را به بزرگترین قهرمان بازی های ویدیویی در تاریخ تبدیل کرده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی