logo.gamebato

Patch 7 بازی Baldur’s Gate 3 به زودی عرضه می شود

Patch 7 بازی Baldur’s Gate 3 به زودی برای کامپیوتر عرضه می شود

استودیوی لارین با انتشار بیانیه‌ ای در X فاش کرده است که هفتمین پچ مورد انتظار Baldur’s Gate 3 هفته آینده عرضه خواهد شد. ابتدا بر روی پلتفرم ویندوز اجرا می شود و تیم تأکید می کند که اعمال به روزرسانی در کنسول کمی بیشتر زمان می برد. چند ماهی است که درباره پچ 7 صحبت می شود و تغییرات و اضافات بی شماری را در بازی ایجاد می کند. به طوری که به بهبود گیم‌ پلی، رفع باگ‌ ها و بهینه‌ سازی بازی کامپیوتر Baldur’s Gate 3 ادامه می‌ دهد.

Patch 7 بازی Baldur’s Gate 3  به زودی برای کامپیوتر عرضه می شود

پشتیبانی از مودها

به‌ روزرسانی بعدی Baldur’s Gate 3 که قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود، ابزارهای رسمی مادسازی را در دسترس گیمرها قرار خواهد داد. با استفاده از این ابزارها، بازیکن قادر خواهد بود سلاح‌ ها، نژاد ها، کلاس‌ ها و بسیاری از اجزای دیگر بازی را ویرایش و سفارشی کند. همچنین، کات‌ سین‌ های جدید برای پایان‌ های مختلف بازی با محوریت داستان‌ های شرورانه، قابلیت اسپلیت اسکرین، حرکات جدید دشمنان در حالت Honour Mode و بهبودهای مختلف برای شخصیت‌ های قابل بازی نیز در این به‌ روز رسانی به چشم می خورد.

Patch 7 بازی Baldur’s Gate 3  به زودی برای کامپیوتر عرضه می شود

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، پچ 7 همچنین مجموعه ای از تغییرات کیفیت زندگی و برخی بهینه سازی ها را ارائه خواهد کرد. اعتقاد بر این است که این می تواند یکی از چند به روز رسانی مهم نهایی برای Baldur’s Gate 3 باشد، به خصوص که استدیو Larian اکنون با این سری کار کرده است. چندی پیش تایید شد که این استودیو هیچ گونه الحاقی برای این بازی منتشر نخواهد کرد. در حالی که Swen Vincke از Larian تایید کرد که Patch 7 در هفته آینده منتشر خواهد شد، با توجه به این که ابزارهای مادسازی نیز به زودی در دسترس قرار می‌ گیرند، آینده‌ ای روشن و هیجان‌ انگیز برای این بازی در پیش بینی می شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی