logo.gamebato

معرفی و بررسی بازی F1 24

بررسی بازی مسابقه ای F1 24

F1 24 یک بازی ویدئویی مسابقه ای است که توسط Codemasters توسعه یافته و توسط EA Sports منتشر شده است. این هفدهمین نسخه در سری F1 است و دارای مجوز برای مسابقات قهرمانی فرمول یک و فرمول 2 2024 است. این بازی در 31 می یا سه روز قبل از آن برای کاربرانی که نسخه Champions را پیش خرید کرده بودند منتشر شد. این بازی دارای یک حالت حرفه‌ ای اصلاح‌ شده است که نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، اگرچه انتقادها متوجه مدل هندلینگ، هوش مصنوعی و کشش بازی با سرعت کم آن بود. برای بررسی بیشتر این بازی در ادامه با گیمباتو همراه باشید.

بررسی بازی مسابقه ای F1 24

درست مانند GT7 بازی F1 24 دارای مجموعه‌ ای از امکانات سفارشی‌ سازی‌ است تا احساس رانندگی با خودروی F1 را بسیار واقعی تجربه کنید. اگر شما کسی هستید که واقعی ترین تجربه ممکن را می خواهید، از تنظیم ماشین، پیامدهای آب و هوا و فشار لاستیک که بر عملکرد ماشین تاثیر می گذارد و … می توانید با این بازی همه این کارها را انجام دهید. اگر فقط می خواهید پدال گاز و ترمز را کنترل کنید و یک ماشین F1 را با سرعت 300+ کیلومتر بر ساعت تجربه کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. دسترسی آن برای تمام سطوح مهارت بسیار خوب است و این یک بازی مسابقه‌ ای است که یادگیری آن فوق‌ العاده آسان است و بازی هیجان انگیزی برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ ای مطلق F1 در دنیای واقعی هستند.

بررسی بازی مسابقه ای F1 24

با این حال، جالب است که می توانید به عنوان یک اسطوره F1 موجود یا بازسازی شده در گیم, بازی کنید تا قهرمانی رویایی خود را در F1 در 25 مسیر زنده کنید. شما این حس را خواهید داشت که در پیست های F1 در سراسر جهان با شکوه و عظمت خود در اتومبیل های پیشرفته و تصاویری که خیره کننده به نظر می رسند، حرکت کنید. همچنین، اگر دوست دارید، می‌توانید شخصیت خود را بسازید و به عنوان یک مسابقه‌ دهنده کاملاً جدید، در یک رویای F1 کاملاً جدید زندگی کنید. این هندلینگ عالی و تجربه مسابقه همراه با گرافیک واقع گرایانه است که شما را دور به دور بازی هیجان زده می کند و به تجربه همه جانبه می افزاید.

و بعد از اینکه ساعت‌ ها به طور مداوم رانندگی کردید و به اصطلاح لاستیک را سوزاندید، «فعالیت‌ های» دیگری مانند مدیریت راننده و تیم، ملاقات با مارک‌ های رقیب و فعالیت‌ های خارج از مسیر بیشتر برای شما وجود دارد که می توانید فعالیت کنید. در اینجا حالت داستانی وجود ندارد و بیشتر در مورد پیشرفت شغلی شخصیت و تیم شما در طول یک فصل F1 یا F2 است.

بررسی بازی مسابقه ای F1 24

همچنین اهداف ثانویه ای وجود دارد که در طول مسابقه باید به آنها دست یابید، مانند مدیریت سوخت، به پایان رساندن یک دور در زمان تعیین شده، بدون برخورد و غیره و در حالی که اینها می توانند به شما کمک کنند عملکرد خود را در یک مسابقه افزایش دهید، اما نادیده گرفتن آنها جریمه ای ندارد.

گرافیک و صدا

وقتی صحبت از گرافیک شد، بازی از نظر بصری خیره کننده به نظر می رسد با جزئیات عالی در ماشین ها و رانندگان معروف. در حالی که اتومبیل ها زیبا و واقعی هستند، این مسیرها هستند که به شما احساس حضور در مکان واقعی را می دهند. این بازی کامپیوتر همچنین با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌ شود و با بازی بر روی PS5، حتی زمانی که صفحه پر از ماشین‌ هایی بود که سعی می‌ کردند از یکدیگر سبقت بگیرند، با افت نرخ فریم یا لکنت مواجه نشد که گواهی بر قابلیت‌ های موتور بازی می باشد که می توانید رضایت گیمرهای حرفه ای را کسب کند.

بررسی بازی مسابقه ای F1 24

با حرکت به سمت صدا، F1 24 دارای امتیاز پس زمینه مناسبی است که مطابق با چیزی است که از یک بازی مسابقه ای انتظار دارید. ستاره واقعی نمایش باید صدای  موتورها، صدای جیرجیر لاستیک ها و صدای حریفانی باشد که از کنار شما عبور می کنند. همه اینها باورنکردنی و هیجان انگیز است و در هدفون Pulse 3D کاملاً عالی به نظر می رسد و این حس را به ما می دهد که مسابقه دهنده های دیگری در این بازی است که از کنار ما عبور می کنند.

بررسی بازی مسابقه ای F1 24

به طور کلی، اگر علاقمند به بازی های مسابقه ای و عشق سرعت هستید، F1 24 یک بازی عالی است. اگر تازه وارد این فرنچایز هستید، در این بازی به اندازه کافی آیتم های هیجان انگیز وجود دارد که شما را برای مدت طولانی درگیر خود نگه دارد. به‌عنوان کسی که بازی‌ های قبلی این فرنچایز را بازی نکرده است، تشخیص اینکه آیا ارتقاء از F1 23 به 24 ارزشش را دارد یا نه، دشوار است، اما بستگی به این دارد که چقدر طرفدار فرنچایز ماشینی و مسابقه ای هستید. 

F1 24 حالت حرفه ای جدیدی را معرفی کرد که در آن بازیکنان به عنوان رانندگان واقعی بازی می کنند و در طول فصل شهرت پیدا می کنند. علاوه بر بازی به عنوان هر یک از بیست راننده فرمول یک، بازیکنان می توانند به عنوان رانندگان فرمول 2 و بازنشسته بازی کنند. یکی از ویژگی های جدید، اهداف میان مسابقه است که توسط مهندسان تیم و حامیان مالی ارائه می شود، که در صورت تکمیل، تجربه و پاداش بیشتری به بازیکنان می دهد. “F1 World” که برای اولین بار در F1 22 معرفی شد، گسترش یافت. یک حالت جدید “Fanzone” اضافه شد، که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا امتیازات طرفداران را به تیم‌ ها و رانندگان برای رقابت با دیگر مناطق اختصاص دهند.

نقاط مثبت بازی:

شبیه ساز مسابقه عالی
تصاویری خیره کننده
انتخاب گسترده ای از اتومبیل ها و پیست ها
حالت شغلی قابل قبول

توسعه دهنده: Codemasters
ناشر: الکترونیک آرتز
پلتفرم‌ها: PS5، PS4، Xbox One، Xbox Series X و Series S، PC

این مطلب را به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و بررسی بازی F1 24»

  1. سلام
    چرا انقدر بازیهای ps4 کمه؟
    همش بازیهای کامپیوتر هستش.
    همین شش یا هفت بازی را برای ps گذاشتید!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی