logo.gamebato

تریلر داستانی برای بازسازی Silent Hill 2 منتشر شد

تریلر داستانی برای بازسازی Silent Hill 2 منتشر شد

پس از یک سری به‌روزرسانی‌های مختلف بازسازی، تیم Bloober و کونامی سرانجام از یک تریلر داستانی برای Silent Hill 2 رونمایی کردند که نگاهی تازه به آهنگ آکیرا یامائوکا دارد و شخصیت‌ های اصلی، جیمز، ماریا، مری، آنجلا، لورا و ادی را معرفی کردند. آنها اولین حضور خود را برای تماشاگران ارائه می دادند.

علاوه بر این، چندین رسانه پیش نمایش عملی را منتشر کرده اند. می توانید فیلم‌ های گیم‌پلی را در IGN تماشا کنید و پیش‌ نمایش‌های بیشتری را در GameSpot، PlayStation Blog، Polygon، Screen Rant، TheGamer و VG247 مشاهده کنید. بازی Silent Hill 2 Remake قرار است در تاریخ 8 اکتبر سال جاری، هم برای PS5 و هم برای PC عرضه شود، و شما می‌ توانید اگر علاقمند به بازی های کامپیوتری هستید بازی Silent Hill 2 برای کامپیوتر را از سایت گیمباتو به صورت رایگان دانلود کنید.

تریلر داستانی برای بازسازی Silent Hill 2 منتشر شد

طرفداران سایلنت هیل منتظر باشند! در اکتبر 2022، کونامی از بازسازی Silent Hill 2 برای PS5 خبر داد. این بازسازی که تحت مسئولیت Unreal Engine ساخته شده است، شما را به دنیای ترسناک در 8 اکتبر باز می گرداند.

در 19 آگوست 2024، کونامی تریلر جدیدی از بازی Silent Hill 2، بازسازی بازی منتشر شده در سال 2001، با تمرکز بر داستان بازی، رونمایی کرد. بازی ای که در اکتبر 2022 شگفتی ایجاد کرده بود و اولین تریلر آن در مراسم جوایز بازی رونمایی شد. در مورد تاریخ انتشار، این عنوان در تاریخ 8 اکتبر 2024 برای PS5 منتشر خواهد شد.

این بازی حداقل به طور موقت به طور انحصاری برای PS5 منتشر خواهد شد، زیرا یک سال پس از انتشار کنسول برای کامپیوتر شخصی از طریق Steam نیز برنامه ریزی شده است. همانطور که اولین تریلر که در سال 2022 رونمایی شد، مشخص می کند، همانطور که کیفیت بصری تریلر به وضوح نشان می دهد، بازی بر روی Unreal Engine 5 بدون بارگذاری اجرا می شود.

تریلر داستانی برای بازسازی Silent Hill 2 منتشر شد

Silent Hill 2 یک بازی ترسناک بقا در سال 2001 است که توسط تیم سایلنت، گروهی در Konami Computer Entertainment Tokyo توسعه یافته و توسط Konami منتشر شده است. این بازی از سپتامبر تا نوامبر در ابتدا برای پلی استیشن 2 منتشر شد. دومین قسمت از سری سایلنت هیل، سایلنت هیل 2 بر روی جیمز ساندرلند، بیوه ای متمرکز است که پس از دریافت نامه ای از همسر مرده خود به شهر سایلنت هیل سفر می کند.  

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی