logo.gamebato
به مبارزه برای Sanctuary در Diablo® IV بپیوندید، ماجراجویی اکشن RPG نهایی. کمپین تحسین شده و محتوای فصلی جدید را تجربه کنید.
امتیاز:
3.9/5
به مبارزه برای Sanctuary در Diablo® IV بپیوندید، ماجراجویی اکشن RPG نهایی. کمپین تحسین شده و محتوای فصلی جدید را تجربه کنید.

Diablo IV.banner1

دنیای بازی Diablo IV به شدت تاریک و ترسناک می باشد. داستان بازی در دنیای مخوف و وحشتناک سنت‌ریا (Sanctuary) اتفاق می‌افتد و بازیکنان به مبارزه با موجودات شیطانی و کشف رازهای تاریک آن دنیا می‌پردازند. شخصیت منفی اصلی Diablo IV لیلث (Lilith) است. او دختری از مانا (انسان‌ها) و رگنار (دیوها) است که همواره به عنوان الهه تاریکی شناخته می‌شود , شما در این بازی سعی می کنید که نگذارید لیلث کنترل شهر را در دست خود بگیرد. در اول بازی شما باید شخصیت خود را سفارشی سازی کنید و همه چیز آن را تعیین کنید برای مثال کلاس شخصیت شما چه باشد (مثل باربار، جادوگر، و دروئید).

Diablo IV.banner2

داستان و شخصیت‌ها: داستان Diablo IV حول محور احیای شخصیت لیلث، الهه تاریکی، می‌چرخد و چالش‌های جدیدی برای قهرمانان به وجود می‌آورد. دنیای این نسخه بازی Diablo بسیار تاریک تر از بقیه نسخه ها می باشد و شما باید در این بازی جهان باز به ماجراجویی بپردازید و با دشمن های در سایزهای متنوع بجنگید و شخصیت خود را ارتقا دهید. بازی شامل داستان اصلی و ماموریت‌های فرعی است که بازیکنان با انجام آن‌ها می‌توانند دنیا را کشف کنند و پیشرفت کنند. این ماموریت‌ها شامل مبارزه با موجودات شیطانی، جمع‌آوری اقلام و کشف رازهای دنیای سنت‌ریا هستند. Diablo IV یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد. .توسعه و شخصی‌سازی: بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را به طور گسترده‌ای شخصی‌سازی کنند و با انتخاب مهارت‌ها و اقلام مختلف، سبک بازی خود را ایجاد کنند.Diablo IV در تلاش است تا تعادل مناسبی بین عناصر کلاسیک سری و نوآوری‌های جدید برقرار کند و به بازیکنان تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از نبرد با نیروی اهریمنی و کشف دنیای تاریک ارائه دهد.

Diablo IV.banner3

بازی کامپیوتری Diablo IV کمپانی معروف و افسانه ای Blizzard Entertainment ساخته شده و خودش نیز این بازی را در تاریخ 17 اکتبر سال 2023 به بازار عرضه کرد. سبک اصلی این بازی Hack and Slash می باشد و ژانرهای این بازی اکشن , نقش آفرینی , فانتزی , سوم شخص می باشد. این بازی را می توان به شکل Co-op بازی کرد و با دوستان خود در این دنیا به ماجراجویی بپردازید. کاربران سایت استیم از این بازی استقبال نکرده اند و منتقدان نیز نمره متوسط رو به بالایی را به آن اختصاص داده اند. این بازی برای PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X and Series S, Xbox One, GeForce Now, Microsoft Windows عرضه شده است و شما دوستان و گیمرهای عزیز هر وقت که دوست داشتید نسخه آپدیت شده و کاملش رو می تونید در پایین این متن پیدا کنید , علاوه بر آن شما می تونید دیگر نسخه های بازی Diablo رو در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده سپس آن را استخراج کرده و به راحتی نصب و اجرا بکنید. یادتون باشه باید در برابر ملکه تاریکی یعنی لیلث بایستید.

لطفا قبل از دانلود حتما حتما حتما نکات مربوط به نصب این بازی را بخوانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی