logo.gamebato
Venba یک بازی پخت و پز داستانی کوتاه است که در آن شما به عنوان یک مادر هندی که در دهه 1980 با خانواده خود
امتیاز:
3.9/5
Venba یک بازی پخت و پز داستانی کوتاه است که در آن شما به عنوان یک مادر هندی که در دهه 1980 با خانواده خود به کانادا مهاجرت می کند،

دانلود بازی Venba برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Venba شما را با فرهنگ هند آشنا می کند و یکی از رسالت های این بازی همین است که داستان آن در یک خانواده هندی در دهه ۱۹۸۰ در تمام زیبایی و تنوع فرهنگی آن زمان جریان دارد. شما در نقش یک زن جوان به نام دیا، که در پی مبارزه با چالش‌ها و مواجهه با مشکلات اجتماعی و خانوادگی است، قرار می‌گیرید. این بازی شما را به دنیایی از رنگ‌ها، معماها و تصمیم‌های دشوار در مسیر زندگی دیا می‌برد. در طول بازی شاهد چالش‌های اجتماعی و خانوادگی مختلف خواهید بود که باید با آنها مواجه شده و به راهکارهایی برای حل مشکلات پیوندید.

دانلود بازی Venba برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Venba، شخصیت اصلی به نام دیا دارای توانایی‌های مختلفی است که به وی کمک می‌کند تا با چالش‌ها مواجه شود و مسیر خود را پیش ببرد. در این بازی شما یک خانواده 3 نفره هندی هستید که شما نقش مادر خانواده ایفای نقش می کنید. شما باید از طریق غدا و فرهنگ با خانواده ی خود ارتباط برقرار کنید. در این بازی تصمیم هایی که می گیرید بسیار مهم هستند و می توانند پایان بازی شما را عوض کنند. محیط بازی Venba شامل روستاها، بازارها، خانه‌ها و مراکز تجاری مختلف است که شما باید در آنها با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته و معماها را حل کرده و تصمیم‌های مهم را اتخاذ کنید. بازی Venba یک بازی در ژانر فانتزی برای کامپیوتر می باشد , برای پیشروی در بازی Venba باید با شخصیت‌ها تعامل داشته، معماها را حل کرده، تعیین‌کننده‌های مختلف را در نظر گرفته و تصمیم‌هایی انسجام‌یافته و متعادل اتخاذ کنید.

Venba.banner3

بازی کامپیوتری Venba توسط کمپانی Visai Games ساخته شده و این بازی را همین استدیو بازی به بازار عرضه کرده است. این بازی تجربه لذت بخش 2-1 ساعته به شما ارائه می دهد و شما را در همین زمان کم سرگرم می کند. ژانرهای این بازی فانتزی و پازل می باشد علاوه بر آن در سبک نوستالژی هم قرار می گیرد. این بازی در تاریخ 31 ژوئن سال 2023 برای PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox One, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S عرضه شد. این بازی نمره خوب رو به بالایی از منتقدان دریافت کرده و میانگین نظرات کاربران استیم هم این بازی را در حالت ((Very Positive)) در آورده است. این بازی را شما می توانید به همراه دو آپدیتش از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده سپس آپدیت های این بازی را به ترتیب روی بازی اعمال کنید و آن را به راحتی هر چه تمام تر نصب و اجرا بکنید , و با فرهنگ یک خانواده ی هندی آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی