logo.gamebato
بازی Flintlock: The Siege of Dawn از استودیوی بازی A44، سازندگان Ashen، یک Souls-lite انفجاری می آید که در آن خدایان و تفنگ ها در
امتیاز:
3.9/5
بازی Flintlock: The Siege of Dawn از استودیوی بازی A44، سازندگان Ashen، یک Souls-lite انفجاری می آید که در آن خدایان و تفنگ ها در نبردی برای آینده بشریت با

دانلود بازی Flintlock: The Siege of Dawn برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Flintlock: The Siege of Dawn، داستان در یک دنیای فانتزی و خیالی رخ می‌دهد. شما در نقش یک قهرمان قرار می‌گیرید که همه فن حریف است و همه جور سلاح دمه دست خود دارد! راه خود را پیدا کرده و به مبارزه با نیروهای شیطانی و تاریکی بپردازید. شهر شما مورد حمله قرار گرفته است و شما بیشتر برای نجات شهر و مردم آن تلاش می‌کنید. به طول داستان، شما با موجودات مختلف، افراد شرور و چالش‌های مختلف روبرو می‌شوید. 

دانلود بازی Flintlock: The Siege of Dawn برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Flintlock: The Siege of Dawn باید به همراه تیم و دوستان خود به دشمنان مقابله کنید و تا پایان شب به شهر خود کمک کنید. در بازی، بازیکن کنترل نور وانک، یکی از اعضای یک ائتلاف را به عهده می گیرد که باید با مبارزه با خدایان قدیمی، بشر را از انقراض نجات دهد. این بازی یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتری می باشد , شما می توانید با اسلحه و سلاح های گرم خود دشمن های خود را از بین ببرید یا حتی می توانید از یک شمشیر سامورایی استفاده بکنید و این شیاطین را از بین ببرید. هدف شما در این بازی پیدا کردن راهی برای نابودی نیروهای شیطانی و نجات شهر است.

Flintlock The.Siege .of .Dawn .banner3

بازی کامپیوتری Flintlock: The Siege of Dawn را شرکت بازی سازی A44 Games ساخته و آن را توسعه داده است , وظیفه انتشار این بازی را یک کمپانی با نام خوش یعنی Kepler Interactive بر عهده داشته است این شرکت بازی سازی وظیفه Pacific Drive. ژانرهای این بازی اکشن , نقش آفرینی , ماجراجویی , مبارزه ای , فانتزی می باشد. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 5, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows ارائه شده است. نمره نسبتا خوب 70 را از منتقدان دریافت کرده است و با وجود برچسب 35 دلاری در استیم کاربران از خرید این بازی ابراز رضایت کرده اند. شما همراهان عزیز سایت گیمباتو و دیگر گیمرها می توانید هر زمان که دوست داشتید این بازی را به صورت کاملا رایگان از سرورهای سریع و پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده آن را استخراج کرده و به راحتی اجرا کنید , و از مردم بی گناه در برابر شیاطین دفاع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی