بازگویی جذاب بهترین لحظات رسلمنیا را در 2K Showcase of the Immortals در WWE 2K24 تجربه کنید، جایی که می توانید مجموعه ای از فراموش
بازگویی جذاب بهترین لحظات رسلمنیا را در 2K Showcase of the Immortals در WWE 2K24 تجربه کنید، جایی که می توانید مجموعه ای از فراموش نشدنی ترین مسابقات حرفه ای

دانلود بازی WWE 2K24 برای کامپیوتر | گیمباتو

در  بازی WWE 2K24، شما می‌توانید با کشتی‌گران مشهور WWE مبارزه کنید و به عنوان یک کشتی‌گر واقعی شهرت یافته و جوایز بزرگ را کسب کنید. همچنین می‌توانید در مسابقات تگ تیمی شرکت کرده و با دوستان خود آنلاین به مبارزه بپردازید. با گرافیک بالا و حرکات واقع‌گرایانه، این بازی تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای برای طرفداران کشتی‌گری و ورزش‌های رزمی ارائه می‌دهد.

دانلود بازی WWE 2K24 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی WWE 2K24 که یک بازی در ژانر ورزشی برای کامپیوتر می باشد ,  دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذابی است که تجربه‌ی شما را به یک سطح دیگر می‌برد.حالت‌های مختلف بازی: این بازی شامل حالت‌های یک‌ به یک، تگ تیمی، مسابقات رویایی و حتی حالت خلاقیت و ساخت کشتی‌گر شخصی‌سازی شده است. با استفاده از سیستم شارژ بار: با استفاده از این ویژگی، می‌توانید شارژ خاصی را بسازید و از قدرت‌های خاصی در طول مسابقه استفاده کنید و حتی یک حالت وجود دارد به اسم حالت قهرمانی که در آن شما می‌توانید به عنوان یک کشتی‌گر قهرمان شناخته شده در مسابقات جهانی شرکت کنید و کم‌کم به قهرمانی و افتخارات بزرگ رسید.این ویژگی‌ها فقط برخی از امکانات و قابلیت‌های جذاب بازی WWE 2K24 هستند.

دانلود بازی WWE 2K24 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر WWW2K 24 توسط استدیو Visual Concepts ساخته شده و کمپانی بسیار معروف 2K که همه شما آن را می شناسید در تاریخ 8 مارس سال 2024 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ورزشی , شبیه سازی , مبارزه ای , مسابقه می باشد. شما می توانید این بازی را که چند روز است در دسترس قرار گرفته است را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و شخصیت خود را انتخاب کنید و در این رینگ حساب همه را برسید.

8 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی WWE 2K24 برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-59419-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs13/WWW-2K-24/WWE-2K-24.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی