Forgive Me Father مرا ببخش پدر, یک بازی متفاوت در سبک اکشن و برگرفته از کتاب های کمیک ترسناک که در آن تمامی شخصیت ها
Forgive Me Father مرا ببخش پدر, یک بازی متفاوت در سبک اکشن و برگرفته از کتاب های کمیک ترسناک که در آن تمامی شخصیت ها دچار زوال عقل و آشفتگی

دانلود بازی Forgive Me Father

بازی Forgive Me Father مرا ببخش پدر, در ژانر اکشن و ترسناک و شوتر اول شخص می باشد. این بازی ترسناک کامپیوتری توسط Byte Barrel توسعه و در سال 2022 برای ماکروسافت ویندوز منتشر شده است. در این بازی همه شخصیت ها دچار زوال عقل شده اند و شما تنها کسی هستید که با سلامت عقل در این بازی حضور دارد.

Forgive Me Father.banner1

تاثیر کتاب های لاوکرافت به وضوح در خط داستانی بازی مرا ببخش پدر مشاهده می شود. شاید جالب باشد بدانید سبک این بازی به کمیک های ترسناک شباهت زیادی دارد. پس آماده تجریبات هیجان انگیز و اتفاقات عجیب باشید. با شروع بازی Forgive Me Father متوجه خواهید شد که شما هم به مرور عقل خود را از دست می دهید. پس باید شروع به کاوش کنید و راز و رمز های این مکان نفرین شده را کشف کنید.

از ویژگی های این بازی می توانیم به انیمیشن های تایم لپس، دشمنان و عناصر دو بعدی در یک محیط سه بعدی, کیت کمک های اولیه و امتیازات زندگی، سلاح های بدون بارگیری، قدرت گرفتن در حین مبارزه پویا با مخالفان متعدد اشاره کنیم.

Forgive Me Father.banner2

در بازی Forgive Me Father با داشتن کتاب مقدس در یک دست و سلاح هایی که توسط یک ماده ناشناخته در دست دیگر کار می کنند، گیمر با چالش حفظ انسانیت خود روبرو خواهد شد. این به بازیکن بستگی دارد که تصمیم بگیرد تجهیزاتش چگونه تکامل می‌ یابد، و راه‌ هایی برای شکست دادن انبوهی از حریفان غیرقابل پیش‌بینی پیدا می‌کند. تصمیمات شما به طور مستقیم به ادامه روند بازی بستگی دارد. و باید آگاه باشید که با هر تصمیمی که می گیرید, مراحل بعدی بازی را تغییر خواهید داد. تأثیر مستقیم نه تنها بر تجربه صوتی و تصویری، بلکه خود گیم پلی، بسته به سطح فعلی جنون بازیکن متفاوت خواهد بود.

این بازی در سبک کتاب های مصور ارائه شده است. گرافیک های دستی طراحی شده برای حفظ ظاهر متمایز کتاب های مصور، جایی که هر اسکرین شات از بازی می تواند بخشی از یک کتاب کمیک جدید باشد. در تمام طول بازی اکشن کامپیوتری Forgive Me Father، بازیکن فضای رعب و وحشتی را همچون آثار H.P. لاوکرافت تجربه خواهد کرد. بازی تجربه محاصره نیرو های پنهانی و شر ابدی، احساس ناامیدی، جنون و سردرگمی و نیاز شدید به یافتن پاسخ و بازگرداندن ظاهری عقل را به شما تحمیل خواهد کرد. گیمباتو این بازی جذاب و هیجان انگیز را به شما پیشنهاد می کند.

Forgive Me Father.banner3

ویژگی های بازی Forgive Me Father :

_ صداگذاری فوق العاده
_ دید اول شخص
_ گرافیک چشم نواز
_ سبک اکشن و پربرخورد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی