logo.gamebato
دانلود بازی Obsrver: System Redux برای کامپیوتر در سبک ترس و وحشت است که مربوط به آینده رویایی و عصر سایبری است که همه چیز
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی Obsrver: System Redux برای کامپیوتر در سبک ترس و وحشت است که مربوط به آینده رویایی و عصر سایبری است که همه چیز توسط طاعون و جنگ در

دانلود بازی Observer: System Redux برای PC

یکی از بازی های بسیار محبوب سبک سایبرپانک که به احتمال فراوان با فضا و نوع این بازی ها آشنا هستید. بازی Observer: System Redux داستان پیچیده ای دارد و شما در نقش دانیل لازارسکی، محقق نخبه آینده که توسط نماد سایبرپانک فقید، راتگر هاور به تصویر کشیده شده است، بازی می کنید. به عنوان یک ناظر، شما برای استخراج سرنخ ها و شواهد به ذهن مظنونان نفوذ می کنید. هر چیزی که آنها احساس کردند، فکر کردند، یا به یاد آوردند، می تواند برای حل پرونده شما استفاده شود. اگر شما هم علاقه زیادی به یک بازی ترسناک کامپیوتری دارید، مطمئنا این بازی تجربه لذت بخشی برای شما می شود. یا حتی دیگر بازی های سبک ترس و وحشت که از گیمباتو می توانید آنها را دانلود کنید. 

Observer System

توسعه دهندگان این بازی تیم Bloober و استودیو Anshar هستند. Observer: System Redux یک بازی ماجراجویی با جنبه ترسناک و روانی است. شما به عنوان یک Observer بازی می کنید – یک افسر پلیس متخصص با توانایی هک کردن ذهن مردم برای بازجویی پیشرفته. اگر تاریک به نظر می رسد، این فقط نوک کوه یخ دیستوپیایی است. جنگ سایبری که در سال 2084 اتفاق می‌افتد، آینده‌ای تاریک سایبرپانک را نشان می‌دهد که در آن یک ویروس تکنو هزاران نفر را کشت، و جنگ متعاقب آن تضمین کرد که شرکت‌ها بیشترین قدرت را بر مردم دارند. و این افراد در دنیایی که با تغییرات بدنی وحشتناک و ایمپلنت‌های عصبی کابوس‌آور القا می‌کند در فقر و ترس زندگی می‌کنند. در داستان این بازی یک افسر پلیس مضامین قابل تامل آینده ای را بررسی می کند که ممکن است به زودی آنها را با چشم خود ببینیم.

Observer System

با استفاده از دستگاهی به نام رویا خوار، ذهن مردگان و افراد در حال مرگ را هک کنید تا لحظات پایانی خود را دوباره زنده کنید و ترس ها و وسواس های آنها را کشف کنید. در این پیچ و خم های عصبی پیچ خورده غوطه ور شوید و سرنخ هایی را جستجو کنید که به شما در یافتن قاتل گریزان کمک می کند. اما مراقب باشید: هر چه عمیق تر بروید، خطر از دست دادن عقل خود بیشتر می شود. شما در سال 2084 قرار دارید

علاوه بر این، System Redux گیم‌پلی گسترده‌ای را ارائه می‌کند که شامل مکانیک‌های جدید بازی، رازهای جدید برای یافتن، مخفی کاری مجدد طراحی شده، بازجویی‌های عصبی اضافی و بهبود کیفیت زندگی است که با کمک جامعه Observer انجام شده است. تازه واردان این شانس را دارند که یکی از هیجان‌انگیزترین داستان‌های سایبرپانک را در تمام شکوه نسل بعدی خود تجربه کنند: رزولوشن 4K، بافت‌های ارتقا یافته، انیمیشن‌ها، مدل‌ها و جلوه‌های جدید، و با نورپردازی Ray-Tracing و HDR بسیار شگفت انگیز است. این بازی ممکن است برای همه سنین یا مشاهده در محل کار مناسب نباشد.

Observer System

شما در نقش دانیل لازارسکی بازی می کنید و از چشم های او محیط بازی را مشاهده می کنید. شما می توانید تمام تلاش خود را به خرج دهید تا یک Observer بسیار حرفه ای برای بازرسی و کشف جزئیات شوید. اطلاعات زیادی در مورد دانیل به جز آنچه که داستان را آغاز می کند، در دست نیست: پسرش، آدام، ناپدید شده است. شما او را در یک ساختمان آپارتمانی فرسوده (جایی که بیشتر بازی در آنجا اتفاق می‌افتد) جستجو می‌کنید و باید از قدرت تحقیق خود – هم در دنیای واقعی و هم در دنیای سایبری – برای کشف سرنوشت پسرتان استفاده کنید. بیشتر بازی شامل قدم زدن در اطراف ساختمان ماز مانند، جستجوی سرنخ ها، تعامل با مستاجران و حل معما است.

Observer: System Redux نسخه قطعی Observer است  و دارای سطح خاصی از ترس و وحشت است که تنها تیم Bloober می تواند آن را تولید کند. لازارسکی به صورت یک رویا و خیال ماجراجویی خود را انجام می دهد تا از درون انسان ها به تمامی حقایق پی ببرد. برای دانلود بازی کامپیوتری Observer: System Redux به وب سایت گیمباتو مرکز دانلود انواع بازی های کامپیوتری مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی