logo.gamebato
ریکو رودریگز باید یک مامور سرکش را که اطلاعات فوق سری و میلیون ها پول نقد آژانس را به سرقت برده است، شکار و اعدام کند، اما این ماموریت هر چیزی است به جز کار روتین. هدف تام شلدون، افسر فرمانده سابق، مربی و دوست ریکو است. مردی که ریکو را بهتر از خودش می شناسد.
امتیاز:
3.9/5
ریکو رودریگز باید یک مامور سرکش را که اطلاعات فوق سری و میلیون ها پول نقد آژانس را به سرقت برده است، شکار و اعدام کند، اما این ماموریت هر چیزی است به جز کار روتین. هدف تام شلدون، افسر فرمانده سابق، مربی و دوست ریکو است. مردی که ریکو را بهتر از خودش می شناسد.

Just.Cause .2.Banner0

با Just Cause 2، وارد یک ماجراجویی پر آدرنالین با رومینگ آزاد شوید. به عنوان مامور Rico Rodriguez، دستورات شما این است که دوست و مربی خود را که در جزیره بهشت Panau پنهان شده است، پیدا کنید و بکشید. در آنجا، شما باید حداکثر هرج و مرج را از طریق زمین، دریا و هوا ایجاد کنید تا تعادل قدرت تغییر کند. با ترکیب منحصربه‌فرد گرپل و چتر نجات، بیس جامپ بزنید، وسایل نقلیه را به ربائید و با ایجاد شیرین‌کاری‌های پرسرعت مأموریت های خود را انجام دهید. Just Cause 2 با 400 مایل مربع زمین ناهموار و صدها سلاح و وسیله نقلیه، جاذبه و باور را به چالش می کشد.

دانلود بازی Just Cause 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Just Cause 2 که توسط استودیو Avalanche ساخته شده است، ریکو رودریگز را در یک ماجراجویی حماسی در جهان باز در زمین بازی استوایی متنوع Panau در جنوب شرقی آسیا به نمایش می گذارد، جایی که هدف آن ایجاد هرج و مرج و ویرانی به روشی است که فقط ریکو می داند چگونه! ماموریت او بی ثبات کردن جزیره و رهایی آن از ظلم دیکتاتور شیطانی، Baby Panay است. بازیکنان در حین کاوش در جزیره ای با جزئیات و زیبایی هایی در زمین، دریا یا هوا، به انجام طیف وسیع دیوانه کننده ای از شیرین کاری های جدید جسورانه می پردازند و تسلط بر استفاده از قلاب جدید و چتر نجات مشهور ریکو را فرا می گیرند، تا در ماموریت ها و با اهداف به هر شکلی که می خواهند مقابله می کنند.

دانلود بازی Just Cause 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Just Cause 2 یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال 2010 توسط استودیو Avalanche توسعه یافته و توسط شرکت اروپایی Square Enix برای کامپیوتر های شخصی منتشر شده است. ریکو رودریگز، عامل اصلی آژانس خیالی است که برای سرنگونی دیکتاتور پانداک “بیبی” پانای و مقابله با مربی سابق تام شلدون، به پاناو (یک کشور جزیره ای خیالی در دریای جنوب شرقی آسیا) می رسد. گیم‌پلی بازی شامل مبارزه ریکو با شبه‌نظامیان متخاصم با اسلحه و قلاب می‌شود و بازیکنان را قادر می‌سازد تا اشیاء را به یکدیگر متصل کنند و با چتر نجات به هوا شلیک کنند. Just Cause 2 سیستم Chaos را معرفی می کند، که در آن بازیکنان باید ماموریت ها را انجام دهند و اموال دولتی را در Panau برای امتیاز Chaos نابود کنند. این نکات برای پیشرفت داستان ضروری هستند. آخرین نسخه ی Enhanced Edition این بازی کامپیوتر به صورت فوق فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت دانلود ممکن، برای دسترسی شما عزیزان از طریق لینک های پائین در وبسایت گیمباتو به منظور دانلود و نصب قرار داده شده است. این بازی دنباله ای برای قسمت اول سری Just Cause می باشد.

 

نسخه Enhanced Edition DODI Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.86GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

تجربه ی این بازی فقط به افراد بالای 18 سال توصیه شده است.

داریای میانگین امتیاز 84 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core® 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 2.4GHz or equivalen Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz) CPU
(Nvidia GeForce GTS 250 series/ ATI Radeon HD 5750 series) 512MB  256MB (Nvidia GeForce 8800 series/ ATI Radeon HD 2600 Pro) VGA
3GB 2GB RAM
10GB 10GB HDD
Microsoft Windows Vista SP1 or Windows 7 Microsoft Windows Vista (Windows XP is unsupported) OS
DirectX 10 DirectX 10 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی