logo.gamebato
Ghost Recon Wildlands که چند سال بعد از بازی قبلی Ghost Recon اتفاق می‌افتد، بازیکنان را قادر می‌سازد تا تیمی از Ghost ها را رهبری
امتیاز:
3.9/5
Ghost Recon Wildlands که چند سال بعد از بازی قبلی Ghost Recon اتفاق می‌افتد، بازیکنان را قادر می‌سازد تا تیمی از Ghost ها را رهبری کنند، یک واحد عملیات ویژه

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands که چند سال بعد از بازی قبلی Ghost Recon اتفاق می‌افتد، بازیکنان را قادر می‌سازد تا تیمی از Ghost ها را رهبری کنند، یک واحد عملیات ویژه نخبگان ایالات متحده متشکل از چهار نفر، در یک ماموریت مخفی برای نابود کردن کارتل مواد مخدر سانتا بلانکا، یک نیروی زیرزمینی و تهدید جهانی رو به رشد در حد تصور یوبی سافت از یک بولیوی زیبا و در عین حال خطرناک. بازیکنان با صدها روستا و مکان‌های دیدنی شناخته شده، افسانه‌های محلی و جناح‌ها و مناطق مختلف، وارد دنیای وسیعی می‌شوند که با آن تعامل و و آن را کاوش کنند. مهارت‌های قابل ارتقاء ارواح، همراه با زرادخانه وسیعی از سلاح‌ها، وسایل نقلیه و هواپیماهای بدون سرنشین به آنها کمک می‌کند تا دشمن توانای خود را شکست دهند.

دانلود بازی Tom Clancy's Ghost Recon برای PC | گیمباتو

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands یک بازی تیراندازی تاکتیکی سوم شخص است که توسط Ubisoft Paris با همکاری Ubisoft Bucharest، Ubisoft Reflections، Ubisoft Montpellier، Ubisoft Annecy، Ubisoft Milan و Ubisoft Belgrade ساخته شده و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی در 7 مارس 2017 در سراسر جهان برای مایکروسافت ویندوز تحت فرنچایز Tom Clancy’s Ghost Recon منتشر شد و اولین بازی از سری Ghost Recon است که دارای یک محیط جهان باز است.

دانلود بازی Tom Clancy's Ghost Recon برای PC | گیمباتو

بازی از محیط آینده‌نگر معرفی‌شده در Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter فاصله می‌گیرد و در عوض دارای تنظیماتی شبیه به Tom Clancy’s Ghost Recon اصلی است. یوبی‌سافت آن را یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های جهان باز معرفی کرد که دنیای بازی شامل محیط‌های متنوعی مانند کوه‌ها، جنگل‌ها، بیابان‌ها و نمکزارها است. Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands عموماً نقدهای متفاوت تا مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. دنباله‌ای با نام، Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint، در 4 اکتبر 2019 برای این بازی منتشر شد.

کامل ترین و به روز ترین نسخه ی این تیراندازی اول شخص جهان باز به صورت فشرده سازی شده از طریق لینک های موجود بر روی همین صفحه ی وبسایت گیمباتو در دسترس قرار گرفته و کافیست آن را دانلود ، و بدون نیاز به کرک نصب نمائید.

دانلود بازی Tom Clancy's Ghost Recon برای PC | گیمباتو

بازی های مشابه

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-19462-urlv' data-url='http://gamejs1.gamebatofiles.ir/js3/Ghost.Recon.Wildlands/Tom.Clancys.Ghost.Recon.Wildlands-Launch.Trailer.mp4' ></span>»

  1. salam arze adab az tarab application khodeton download mikonm bazi ro daqiqn roie 99.9% vaymiste va edame peyda nmikone lotfan etela bedid chikar bayd kard.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی