logo.gamebato
دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر – یک بازی ترسناک و بقا که توسط استودیو CapCom منتشر شده است. در این بازی شما هدایت لئون کندی را برعده دارید که برای پیدا کردن دختر رئیس جمهور آمریکا به روستایی در اسپانیا فرستاده می شود و در آنجا با افرادی بی رحم و حیله گر روبرو می شود.
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر – یک بازی ترسناک و بقا که توسط استودیو CapCom منتشر شده است. در این بازی شما هدایت لئون کندی را برعده دارید که برای پیدا کردن دختر رئیس جمهور آمریکا به روستایی در اسپانیا فرستاده می شود و در آنجا با افرادی بی رحم و حیله گر روبرو می شود.

دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition برای پی سی

گیمباتو در این بخش از بازی های کامپیوتری به معرفی بازی Resident Evil 4 می پردازد. نسخه چهارم از سری بازی های دنباله دار رزیدنت اویل که از منظر سوم شخص انجام می شود و با بروزرسانی گرافیک بازی سعی کرده تا احساس ترس و وحشت بیشتری در بازیکن ایجاد کند. همچنین کنترل ها به شدت بهبود یافته اند که سطح گیم پلی را ارتقاع می دهد. اویل 4 یک بازی سوم شخص کامپیوتر با ژانر ترس و بقا است که توسط CopCam در سال 2014 توسعه یافته است.

Resident Evil 4 Ultimate HD Editionbanner1

RESIDENT EVIL 4: ULTIMATE HD EDITION جوهره بازی اصلی را حفظ می کند، در حالی که گیم پلی مدرن شده و یک داستان بازسازی شده را معرفی می کند. علاوه بر این یک نسخه اچ دی از این بازی توسط طرفداران ویژه آن در دسترس کاربران قرار گرفته که در آن گرافیک بازسازی شده و تمامی بخش های گرافیکی با وضوح بهتری نمایش داده می شود. هر چند در بسیاری از رسانه های اجتماعی هنوز هم این بحث وجود دارد که آیا رزیدنت اویل خوب است یا نه؟ برداشت من این است: Resident Evil 4 بدون شک یک شاهکار است، اما هنوز هم سزاوار یک بازنگری سخاوتمندانه برای پلتفرم PC، PS5 و Xbox Series X است.

 

داستان بازی RESIDENT EVIL 4: ULTIMATE HD EDITION

حدود 6 سال از فاجعه بیولوژیکی در شهر راکون می گذرد. لئون اس کندی، یکی از بازماندگان این حادثه، به عنوان مأموری که مستقیماً به رئیس جمهور ایالات متحده گزارش می دهد، استخدام شده است. لئون با توجه به اینکه تجربه چندین ماموریت موفق را داشته، ماموریت نجات دختر رئیس جمهور آمریکا را برعهده می  گیرد و برای نجات آن راهی روستای ناشناخته با موجودات مرموز در اسپانیا می شود که کوچکترین اشتباه به معنای مرگ او است. در این نسخه از بازی های Resident Evil شما باز هم باید در نقش لئون کندی وارد یک رقابت سخت و هیجان انگیز شوید.

Resident Evil 4 Ultimate HD Editionbanner4

 

RE4 از شما می‌خواهد نقش لئون کندی، افسر پلیس سابق شهر راکون را بر عهده بگیرید که برای نجات دختر گم‌شده رئیس‌جمهور به اروپا فرستاده می شود. لئون که به تنهایی فرستاده می شود، باید منطقه ای در روستایی اسپانیا را بررسی کند، جایی که گویا محل اختفای سوژه مدنظر او است. لئون نمی داند چه چیزی در انتظارش است. برخلاف آنچه او در شهر راکون تجربه کرده است، مردم اینجا بی رحم و حیله گر هستند. برخلاف زامبی های مرگ مغزی، ویروس جدید معروف به لاس پلاگاس کنترل غیرنظامیان را به دست گرفته است و آنها تحت حاکمیت یک رهبر فرقه جمع شده اند.

Resident Evil 4 برای بسیاری از افراد در دنیای بازی غریبه نیست، زیرا در بسیاری از جهات عالی عمل می کند. دوربین روی شانه، هدف گیری با دقت کامل که عناصر جنگی استراتژیک را اضافه می کند، رویدادهای سریع و هوش مصنوعی پیشرفته ای که واقعاً در این بازی مشاهده می شود. با توجه به تجربه کپکام در پورت کردن بازی های رزیدنت اویل جای تعجب نیست که شاهد دنباله های دیگر از این بازی هستید. به هر حال می توانیم اینگونه استدلال کنیم که اویل 4 بهترین تفسیر از وحشت بقا است.

Resident Evil 4 Ultimate HD Editionbanner3

طراحی سناریوی Resident Evil 4 چارچوبی را ایجاد کرد که اکثر فیلم‌برداری‌های سوم شخص همچنان از آن پیروی می‌کنند، دوربین محکم به شانه لئون اس کندی می‌چسبد تا هم میدان دید شما را مبهم کند و هم در مواقعی که به دقت بیشتری نیاز دارید این امکان را به شما بدهد.

 

اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های Resident Evil هستید، می توانید اکنون سری چهارم ای بازی ها را برای کامپیوتر خود دانلود کنید. گیمباتو سایتی است که به صورت خودکار بازی را برای شما دانلود، اکسترکت، نصب و در نهایت کرک و فعال سازی می کند. برای دانلود بازی های کامپیوتری به گیمباتو مراجعه کنید.

دانلود بازی Resident Evil 4: Ultimate HD Edition v1.1.0 + HD Project Mod v1.0–FitGirl Repack:
توضیحات بیشتر: Includes Bonus Content + Unlocker
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 152MB Download
دانلود بازی [Resident Evil 4 Ultimate HD Edition MULTi5-ElAmigos[Updated to version 1.06 :
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 800MB Download
دانلود بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition-FitGirl :
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 214MB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) برای نسخه PROPHET فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

—————————————————————————————-

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

دارای میانگین نمرات 80 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better Intel® Core™ 2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better CPU
NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 4850 or better VGA
4GB RAM 2GB RAM RAM
15GB 15GB HHD
Windows® 8 / Windows® 10 Windows® 8 / Windows® 10 OS
DirectX: Version 9.0c DirectX: Version 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی