logo.gamebato
پورتال؛ بازی تحسین شده توسط بسیاری منتقدین ، برنده جوایز مختلف و در اصل یک کلاسیک فرهنگ گیمینگ را تجربه کنید که با ردیابی پرتو دوباره تجسم و بازسازی شده است.
امتیاز:
3.9/5
پورتال؛ بازی تحسین شده توسط بسیاری منتقدین ، برنده جوایز مختلف و در اصل یک کلاسیک فرهنگ گیمینگ را تجربه کنید که با ردیابی پرتو دوباره تجسم و بازسازی شده است.

دانلود بازی Portal with RTX برای کامپیوتر | گیمباتو

Portal with RTX یک محتوای قابل دانلود رایگان برای همه دارندگان بازی پورتال 2007 است که توسط NVIDIA Lightspeed Studios که یکی از پیشرفته ترین استودیو های طراحی و توسعه ی گرافیکی است مجدداً توسعه یافته و برای سخت افزار های نه تنها امروزی، بلکه سخت افزار های آینده نیز به لطف DLSS 3.0 بهینه سازی شده است.

دانلود بازی Portal with RTX برای کامپیوتر | گیمباتو

تمامی فریم‌های گیم‌پلی با ردیابی پرتوهای (Ray Tracing) خیره‌کننده، بافت‌های جدید و دست‌ساز مبتنی بر وضوح فیزیکی، و مدل‌سازی های جدید و پیشرفته با کیفیتی بالا که تداعی‌کننده نسخه‌ ی اصلی بازی هستند، همگی با کیفیت خیره‌کننده 4K ارتقا یافته‌اند. در پورتال با RTX، ردیابی پرتوی کامل، جلوه ی هر سطح را تغییر می‌دهد و نور را قادر می‌سازد تا به محض تابیده شدن تحت تأثیر هندسه و مواد صحنه قرار گیرد. هر اشعه ای از جنس نور در محیط–توسط سخت افزار–ردیابی می شود و سایه می اندازد، نور جهانی غیرمستقیم به طور طبیعی اتاق ها را روشن و تاریک می کند، نور ردیابی پرتو حجمی در میان مه و دود پراکنده می شود، و سایه ها پیکسلی کامل هستند. پورتال با RTX با تمام پردازنده های گرافیکی با قابلیت ردیابی پرتو سازگار خواهد بود. اما برای تجربه ی حداکثری آن در وضوح 4k به کارت گرافیک RTX 4080 و 32 گیگابایت رم نیاز خوهد بود.

دانلود بازی Portal with RTX برای کامپیوتر | گیمباتو

Portal یک بازی پلتفرمر پازل از منظر اول شخص است که در سال 2007 توسط Valve توسعه و منتشر شده است. پورتال اساساً از یک سری معما یا پازل تشکیل شده است که باید با انتقال شخصیت بازیکن و اشیاء ساده با استفاده از “دستگاه درگاه دستی علوم دیافراگم” که اغلب به عنوان “تفنگ پورتال” شناخته می شود، حل شود، دستگاهی که می تواند پورتال های بین فضایی میان دو سطح مسطح ایجاد کند. شخصیت بازیکن، چل، توسط یک هوش مصنوعی به نام GLaDOS (سیستم عامل ژنتیکی شکل حیات و دیسک) به چالش کشیده و مورد تمسخر قرار می گیرد تا هر پازل را در مرکز غنی سازی علمی دیافراگم با استفاده از تفنگ پورتال با وعده دریافت کیک در زمانی که همه پازل ها حل می شوند، تکمیل کند.

Portal علیرغم انتقادهایی که برای مدت کوتاه و داستان محدود آن وجود داشت، به عنوان یکی از اصلی ترین بازی های سال 2007 مورد تحسین قرار گرفت. اما حالا در پایان سال 2022 میلادی، پورتال نه تنها از اصلی ترین ها، بلکه به عنوان یک شاهکار کلاسیک فرهنگ بازی های ویدئویی از آن یاد می شود و شرکت NVIDIA، با پرداختن زمان برای بازسازی و به روز رسانی بصری آن، حداقل یک دهه دیگر به عمر این بازی خارق العاده افزود. نسخه فشرده سازی شده ی این اثر هنری را می توانید با کمک لینک های زیر از وبسایت گیمباتو دانلود ، نصب و اجرا نمائید.

نسخه ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 1.74GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

بدون محدودیت سنی.

دارای میانگین نمرات 89 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
    Intel i7-6700, AMD Ryzen 5 3600
    Intel i7-6700, AMD Ryzen 5 3600
CPU
    NVIDIA GeForce RTX 3080
    NVIDIA GeForce RTX 3060
VGA
16GB 16GB RAM
25GB 25GB HDD
Windows 10 / Windows 11 64Bit Windows 10 / Windows 11 64Bit OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی