logo.gamebato
بازی Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth – Rising Tide در ژانر استراتژیک است که داستان پس از موج اول مستعمرات، مردم زمین به مبارزه برای وجود ادامه می دهند. جناح های جدیدی بر سر کار آمده اند و موج جدیدی از مستعمرات را در خارج از سیاره به راه انداخته اند. Rising Tide ویژگی‌ های جدیدی از جمله گیم‌ پلی آب (که شامل شهرهای شناور می‌شود)، پیوندهای ترکیبی، سیستم دیپلماسی کاملاً اصلاح‌ شده و سیستم اکتشاف گسترده را برای بازی به ارمغان می‌ آورد.
امتیاز:
3.9/5
بازی Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth – Rising Tide در ژانر استراتژیک است که داستان پس از موج اول مستعمرات، مردم زمین به مبارزه برای وجود ادامه می دهند. جناح های جدیدی بر سر کار آمده اند و موج جدیدی از مستعمرات را در خارج از سیاره به راه انداخته اند. Rising Tide ویژگی‌ های جدیدی از جمله گیم‌ پلی آب (که شامل شهرهای شناور می‌شود)، پیوندهای ترکیبی، سیستم دیپلماسی کاملاً اصلاح‌ شده و سیستم اکتشاف گسترده را برای بازی به ارمغان می‌ آورد.

Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth – Rising Tide، یک بسته الحاقی رسمی برای بازی ویدئویی در ژانر استراتژی است که در 9 اکتبر 2015 منتشر شد. پس از موج اول مستعمرات، مردم زمین به مبارزه برای وجود ادامه می دهند. جناح های جدیدی بر سر کار آمده اند و موج جدیدی از مستعمرات را در خارج از سیاره به راه انداخته اند. Rising Tide ویژگی‌ های جدیدی از جمله گیم‌ پلی آب (که شامل شهرهای شناور می‌شود)، پیوندهای ترکیبی، سیستم دیپلماسی کاملاً اصلاح‌ شده و سیستم اکتشاف گسترده را به ارمغان می‌ آورد.

دانلود بازی Sid Meiers Civilization Beyond Earth Rising Tide برای کامپیوتر
 

این بسط چند بعد جدید به گیم پلی آبی بازی اضافه می کند. برخلاف شهرهای زمینی یا حتی شهرهای اقیانوسی در تکرارهای قبلی بازی، شهرهای مبتنی بر آب می توانند حرکت کنند. حرکت، به جای فرهنگ، راهی است که شهرهای آبی مرزهای خود را گسترش می دهند. شهرهای آبی ناسالم کمتری تولید می کنند، انرژی و فرهنگ بیشتری تولید می کنند و می توانند یگان های دریایی را بسیار سریعتر از شهرهای زمینی ایجاد کنند. با این حال، دفاع از آنها بسیار دشوارتر است، و در تولید واحدهای زمینی و هوایی مانند شهرهای زمینی کارایی کمتری دارند. علاوه بر این تفاوت ها، چندین عجایب و ساختمان منحصر به شهرهای خشکی یا آبی هستند. کارگران در RT می‌ توانند مزارع را روی کاشی‌ های آبی بسازند، و تعداد زیادی از انواع کاشی‌ های آبی دارند که می‌ توانند آن‌ ها را بهبود بخشند. هنگام تماشای کاشی های اقیانوس، آب به جای آبی شفاف است و به بازیکنان اجازه می دهد کف اقیانوس را ببینند. این پیشرفت گرافیکی به بازیکنان اجازه می دهد تا منابع زیر اقیانوس را ببینند.

Sid Meiers Civilization 4

در این بازی استراتژی پیوندهای ترکیبی پیچ و تاب دیگری به تجربه فراتر از زمین اضافه می کند. در بازی اصلی، بازیکنان تشویق می‌ شوند تا امتیازات خود را نسبت به یکی از وابستگی‌ ها کسب کنند: برتری، هارمونی یا خلوص. این بازی ترجیح داد یکی از وابستگی ها را برای ارتقاء سطح انتخاب کند در حالی که دو مورد دیگر را نادیده گرفت. در Rising Tide، بازیکنان در حال حاضر نیز برای افزایش سطح وابستگی های متعدد به طور همزمان پاداش دریافت می کنند. تنها در صورتی می توان چندین واحد جدید از بازی را ساخت که بازیکن امتیاز از چندین وابستگی داشته باشد.

در این بازی کامپیوتر بازیکنان می توانند نوع جدیدی از ارز، سرمایه دیپلماتیک را به دست آورند. فراکسیون ها می توانند این سرمایه را با ساختمان ها و عجایب خاصی به دست آورند و می توانند آن را در تجارت با سایر جناح ها به خود اختصاص دهند. هر جناحی می تواند از این سرمایه برای خرید پاداش ویژگی های شخصیتی استفاده کند. همچنین می توان از سرمایه دیپلماتیک برای ساخت واحدها و ساختمان های جدید استفاده کرد. هوش مصنوعی یک عامل احترام و ترس دارد. بازیکنانی که هوش مصنوعی آنها را از نظر احترام یا ترس بالا می‌ داند ممکن است وارد روابط سودمندتری شوند. بازیکنانی که ترس یا احترام پایینی دارند، بیشتر به جنگ می روند. وقتی بازیکنان وارد جنگ می شوند، اکنون یک امتیاز جنگی کسب می کنند. هنگام ورود به مذاکرات صلح، هر چه بازیکن امتیاز جنگ بالاتری کسب کند، امتیازات بیشتری ممکن است از جناح بازنده دریافت کند.

Sid Meiers Civilization 3

اکتشاف نقش گسترده ای در افزایش جزر و مد دارد. بازیکنان می توانند سه نوع را پیدا کنند: آثار دنیای قدیمی، مصنوعات زیست شناسی بیگانه، و مصنوعات پیش ساز. وقتی بازیکنی مصنوعات را دریافت می‌ کند، ممکن است این مصنوعات را زودتر برای پاداش‌ های سریع نقد کند، یا می‌ تواند مصنوعات مختلف را برای باز کردن شگفتی‌ های مختلف، ساختمان‌ ها یا پاداش‌ های واحد ترکیب کند. بازیکنان همچنین ممکن است مارول های سیاره ای را کشف کنند. هنگامی که یک مارول کشف می شود، یک تلاش در سراسر سیاره باز می شود، که پس از تکمیل، پاداش های زیادی را به همراه دارد. گیمباتو این بازی را به صورت رایگان در دسترس شما قرار می دهد. با ما همراه باشید.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
RAM
HHD
OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی