logo.gamebato
این بازی در مورد یک ماجراجو است که به دنبال جایی است که بتواند آن را خانه صدا بزند و هدف اصلی بازیکن در این بازی برگرداندن نور به دنیای تاریک تسخیر شده توسط شیاطین می باشد. شما در نقش یک آواره به دنبال جایی برای ایجاد خانه و تمدن هستید و در این راه با موانع و دشمنان مختلفی روبرو می شوید. این دشمنان گاه هم هیکل انسان هستند و از هر سایزی در این بازی دشمن خواهید داشت. برای شکست دادن این دشمنان علاوه بر ضربه زدن باید بتوانید جاخالی هم بدهید.
امتیاز:
3.9/5
این بازی در مورد یک ماجراجو است که به دنبال جایی است که بتواند آن را خانه صدا بزند و هدف اصلی بازیکن در این بازی برگرداندن نور به دنیای تاریک تسخیر شده توسط شیاطین می باشد. شما در نقش یک آواره به دنبال جایی برای ایجاد خانه و تمدن هستید و در این راه با موانع و دشمنان مختلفی روبرو می شوید. این دشمنان گاه هم هیکل انسان هستند و از هر سایزی در این بازی دشمن خواهید داشت. برای شکست دادن این دشمنان علاوه بر ضربه زدن باید بتوانید جاخالی هم بدهید.

Ashen یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیوی نیوزلندی A44 توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است و  داستان شخصیتی را روایت می کند که به دنبال خانه ای است. درابتدای بازی متوجه می شوید که آشن شبیه به ققنوس افسانه ایی آخرین نفس هایش را می کشد و با نابودی او تاریکی بر جهان حکم فرما می شود. اما با ظهور دوباره آشن تاریکی به پایان می رسد و شما باید شرایط را برای ظهور آشن آماده کنید. این بازی در مورد یک ماجراجو است که به دنبال جایی است که بتواند آن را خانه صدا بزند و هدف اصلی بازیکن در این بازی برگرداندن نور به دنیای تاریک تسخیر شده توسط شیاطین می باشد. شما در نقش یک آواره به دنبال جایی برای ایجاد خانه و تمدن هستید و در این راه با موانع و دشمنان مختلفی روبرو می شوید.

دانلود بازی Ashen برای کامپیوتر | گیمباتو

این دشمنان گاه هم هیکل انسان هستند و از هر سایزی در این بازی دشمن خواهید داشت. برای شکست دادن این دشمنان علاوه بر ضربه زدن باید بتوانید جاخالی هم بدهید. زمانی که در حال نبرد هستید سه انتخاب پیش روی شما قرار دارد نیزه، سلاح سبک و سلاح سنگین و زمانی که از سلاح سبک استفاده می کنید می توانید با دست دیگرتان سپر را نگه دارید. ولی در صورتی که بخواهید از سلاح سنگین استفاده کند باید سپر را کنار بگذارد و با دو دست سلاح را بگیرد. حرکت چرخیدن روی زمین یا همان رول کردن کاراکتر شما را در حالت ضد ضربه قرار می دهد و با انجام ماموریت ها و کشتن دشمنان منابعی را جمع آوری می کنید که این منابع یا پول با نام Scoria شناخته می شوند و اگر در طول بازی مردید دفن می شوند تا دوباره بتوانید آنها را پیدا کنید. گیم پلی این بازی اکشن شامل اکتشاف در جهان باز، همکاری یا رقابت با دیگر بازیکنان، و مبارزه با هیولاهای درون جهان است.

دانلود بازی Ashen برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی از مکانیک ها و مبارزات به سبک Dark Souls پیروی می کند. هم مبارزه و هم اکتشاف در یک جهان باز عناصر اصلی طراحی بازی هستند. عناصر چند نفره شامل تعامل با سایر بازیکنان است که به عنوان ارائه عناصر RPG سنتی مانند کاردستی در بازی گنجانده شده است. عناصر طراحی اولیه بازی در سال 2014 منتشر شد که شامل عناصر بقا و جلوه هایی مانند باد به عنوان کمک یا مانع بود. جغرافیا و اکوسیستم های جهان به گونه ای واقع گرایانه مدل سازی شده اند تا در مکانیسم های بقا به سبک های بازی هوشمندانه بازی کنند. علاوه بر این، جغرافیای طبیعی بر اساس یک زمین شناسی زیربنایی در نظر گرفته شده است. این بازی را می توانید در حالت های تک نفره و چند نفره انجام دهید و اگر بازی را بصورت دو نفره تجربه کنید قابلیت های جدیدی به شما اضافه می شود و می توانید این بازی را بصورت co op  نیز تجربه کنید.

دانلود بازی Ashen برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی نقش آفرینی یک روند روان و سرگرم کننده دارد و یکی از لذت های این بازی آباد سازی روستای شماست، شما بعد از هر ماموریت به روستا برمی گرزدید و حس تماشا کردن پیشرفت روستا حس آرامش عجیبی به شما می دهد. شما کاراکترهای مختلفی را به قلمرو خود دعوت می کنید که ماموریت های مختلفی را برای شما در نظر گرفته اند. صدای صدا پیشگان، موسیقی متن و گرافیک و تنوع لوکیشن ها این بازی هم از مواردی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و گشت و گذار در محیط های زیبا و چشم نواز این بازی ساعت ها شما را جذب خود می کند.

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1.39GB Download
نسخه FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.43GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای امتیاز متاکریتیک 81 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

انجام این بازی فقط به افراد بالای 12 سال توصیه شده است.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5 @ 3.5GHz or AMD FX 6 Core Intel Core i3 @ 3.5GHz or AMD FX-4170 CPU
Nvidia GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM) Nvidia GeForce GTX 760 or AMD R7 270X (2GB VRAM) VGA
8GB 4GB RAM
15GB 15GB HHD
Windows 10 (64 Bit) Windows 7 (64 Bit) OS
DirectX 11 DirectX 11 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی