logo.gamebato
Celeste یک بازی ماجراجویی دو بعدی است و در مورد Madeline شخصیت اصلی بازی است. هدف او صعود به کوه سلست است، اما در طول این صعود با مشکلات شخصی اضطراب و افسردگی مواجه می‌شود. زن جوانی به نام مادلین شروع به بالا رفتن از کوه سلست می کند، بدون توجه به هشدارهای پیرزنی به نام گرنی که در پایه آن کوه زندگی می کند. مادلین راه خود را از طریق شهری متروکه طی می کند و در آنجا با مسافری به نام تئو روبرو می شود.
امتیاز:
3.9/5
Celeste یک بازی ماجراجویی دو بعدی است و در مورد Madeline شخصیت اصلی بازی است. هدف او صعود به کوه سلست است، اما در طول این صعود با مشکلات شخصی اضطراب و افسردگی مواجه می‌شود. زن جوانی به نام مادلین شروع به بالا رفتن از کوه سلست می کند، بدون توجه به هشدارهای پیرزنی به نام گرنی که در پایه آن کوه زندگی می کند. مادلین راه خود را از طریق شهری متروکه طی می کند و در آنجا با مسافری به نام تئو روبرو می شود.

Celeste یک بازی پلتفرمی است که در سال ۲۰۱۸ طراحی، کارگردانی و با نویسندگی مدی تورسون ساخته شده است.  این بازی ماجراجویی دو بعدی است و در مورد مادلین شخصیت اصلی بازی است. هدف او صعود به کوه سلست است، اما در طول این صعود با مشکلات شخصی اضطراب و افسردگی مواجه می‌شود. زن جوانی به نام مادلین شروع به بالا رفتن از کوه سلست می کند، بدون توجه به هشدارهای پیرزنی به نام گرنی که در پایه آن کوه زندگی می کند. مادلین راه خود را از طریق شهری متروکه طی می کند و در آنجا با مسافری به نام تئو روبرو می شود. در ادامه صعود، Madeline به هتلی قدیمی به نام Celestial Resort می رسد. دربان شبح‌وار هتل، آقای اوشیرو، سعی می‌کند با وجود شرایط خراب هتل، مادلین را متقاعد کند که بماند.

دانلود بازی Celeste برای کامپیوتر | گیمباتو

پیرزن به مادلین پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهد تسلیم شود، یک میانبر به او بگوید. مادلین امتناع می کند و پس از عبور از بادهای تند ریج، با تئو در یک تله کابین ملاقات می کند. در قسمتی از گوندولا سواری، Badeline با موهای بنفش ظاهر می‌شود و آسانسور را متوقف می‌کند و باعث می‌شود که Madeline دچار حمله پانیک شود، زیرا آسانسور به شدت می‌لرزد. تئو او را آرام می کند و گوندولا دوباره شروع به حرکت می کند و به معبدی باستانی می رسد. مادلین و تئو از هم جدا می شوند. گیم پلی بازی بر اساس یک سری صفحه نمایش دو بعدی ساخته شده که موانعی را ارائه می دهد که برای غلبه بر آنها نیاز به استراتژی، دقت و زمان واکنش سریع بازیکن دارد. Celeste که یک بازی چالش‌برانگیز در نظر گرفته می‌شود و اغلب با بازی‌هایی مانند Super Meat Boy مقایسه می‌شود، با این وجود تنظیماتی را برای تنظیم درجه سختی خود دارد.

دانلود بازی Celeste برای کامپیوتر | گیمباتو

بازیکنان همچنین می توانند به یک حالت کمکی دسترسی داشته باشند، جایی که می توانند برخی از ویژگی های فیزیک بازی را تغییر دهند. برخی از این موارد عبارتند از ایر داش بی نهایت، شکست ناپذیری یا کاهش سرعت بازی. در بیشتر فصل‌های بازی، توت‌فرنگی‌های اختیاری وجود دارد که از طریق پلتفرم‌سازی چالش‌برانگیز یا بخش‌های حل پازل به‌دست می‌آیند، که بسته به تعداد جمع‌آوری شده اندکی بر پایان بازی تأثیر می‌گذارد، این بازی در 25 ژانویه 2018 به طور مستقل در سراسر جهان برای ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، macOS و لینوکس منتشر شد و پس از آن در ژوئیه 2020 در Google Stadia منتشر شد و شامل هشت فصل به همراه محتوای قابل دانلود رایگان است. هم چنین فصلی با عنوان خداحافظی که به عنوان پایانی بر داستان عمل می کند، در 9 سپتامبر 2019 منتشر شد. بازی ماجراجویی Celeste پس از انتشار به دلیل داستان، گیم پلی و موسیقی متن مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

دانلود بازی Celeste برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی کامپیوتر جوایز متعددی از جمله بهترین بازی مستقل و جوایز بازی برای تاثیرگذاری را در The Game Awards 2018 دریافت کرد، جایی که نامزد بهترین بازی سال نیز شد. Celeste همچنین موفقیت مالی زیادی برای سازندگان آن داشت و تا پایان سال 2019 بیش از یک میلیون نسخه فروخت. اگر به دنبال یک بازی با درجه سختی بالا هستید که توانایی شما را به چالش بکشد پیشنهاد ما به شما تجربه بازی Celeste است. در ادامه برای دانلود رایگان این بازی از گیمباتو با ما همراه باشید.

نسخه v1.4.0 DARKSiDERS
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 824MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای میانگین امتیاز 88 از 100 در تارنمای منتقدین متاکریتیک.

فینالیست در فستیول Independent Game Festival.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i3 M380 CPU
Intel HD 4000 VGA
2GB RAM
1200MB HHD
Windows 7 or newer OS
DirectX 10 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی