logo.gamebato
 بازی Thumper در جهنمی بی پایان جریان دارد و شما را وارد مبارزات ماجراجویانه می کند. شما در نقش یک سوسک فضایی به ایفای نقش می پردازید و باید دشمنان خود را که از آینده به زمان شما آمده اند را نابود کنید. موانع زیادی پیش روی شما قرار دارد که باید آنها را از سر راه خود بردارید و ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارید. شما کنترل حشره فلزی را در این بازی کامپیوتر در دست می گیرید و باید آن را در طول مسیر هدایت کنید، هم چنین می توانید توانایی خود را ارتقا دهید.
امتیاز:
3.9/5
 بازی Thumper در جهنمی بی پایان جریان دارد و شما را وارد مبارزات ماجراجویانه می کند. شما در نقش یک سوسک فضایی به ایفای نقش می پردازید و باید دشمنان خود را که از آینده به زمان شما آمده اند را نابود کنید. موانع زیادی پیش روی شما قرار دارد که باید آنها را از سر راه خود بردارید و ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارید. شما کنترل حشره فلزی را در این بازی کامپیوتر در دست می گیرید و باید آن را در طول مسیر هدایت کنید، هم چنین می توانید توانایی خود را ارتقا دهید.

 بازی Thumper یک بازی ویدیوئی در سبک اکشن است که توسط Drool توسعه یافته و در سال 2016 منتشر شده است. همه ما بازی‌های ماجراجویی اکشن، بازی‌های RPG، تیراندازی، بازی‌های پازل و هر چیز دیگری را بازی کرده‌ایم. با این حال، یکی از جدیدترین ژانرهایی که ظهور کرده بازی ریتمیک است که با موسیقی با کیفیت بالا در بازی های ویدیویی همراه است. بازی Thumper،  دوز زیادی از خشونت و آدرنالین و ضربان قلب را به گیمر تزریق می‌کند و به نظر می رسد یک نوع کاملاً جدید از ژانر بازی به نام «خشونت ریتم» را ارائه می دهد.  بازی در جهنمی بی پایان جریان دارد و شما را وارد مبارزات ماجراجویانه می کند. شما در نقش یک سوسک فضایی به ایفای نقش می پردازید و باید دشمنان خود را که از آینده به زمان شما آمده اند را نابود کنید. موانع زیادی پیش روی شما قرار دارد که باید آنها را از سر راه خود بردارید و ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارید. شما کنترل حشره فلزی را در این بازی کامپیوتر در دست می گیرید و باید آن را در طول مسیر هدایت کنید، هم چنین می توانید توانایی خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی Thumper برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی ترکیبی از ریتم و اکشن است و گیم پلی آسانی دارد. شما باید این سوسک فلزی را تا انتهای مسیر هدایت کنید و با رئیس ها مبارزه کنید. وقتی نورهای کوچکی را در مسیر مشاهده کردید باید آماده شوید تا روی آنها ضربه بزنید و امتیاز کسب کنید. هرچه دربازی جلوتر می روید با موانع بیشتری مواجه می شوید و اگر در این بازی بمیرید می توانید از آخرین نقطه توقف که بازی ذخیره شده است مجددا مرحله را تکرار کنید. بازی در نگاه اول، می تواند مانند یک بازی مسابقه ای عجیب و غریب و تک نفره به نظر برسد،  هر سطح به تعداد زیادی از سطوح فرعی تقسیم می شود که هر یک شامل یک ایست بازرسی درجه بندی شده است. این بازی اکشن دارای 9 مرحله و دارای قابلیت اجرای 60 فریم در ثانیه می باشد و بازیکنان می توانند آن را در دو حالت افقی و عمودی اجرا کنند. موسیقی متن گوشنواز و گیم پلی جذاب و تصاویر جنون آمیز بخشی از ویژگی های این بازی می باشد. کنترل های بازی شامل ضربه زدن، سوآپ کردن و یا ترکیبی از آنها می باشد و گرافیک سه بعدی بازی تجربه بی نظیری برای بازیکن فراهم می کند.

دانلود بازی Thumper برای کامپیوتر | گیمباتو

خصوصیات بازی Thumper :

-9 مرحله چالش برانگیز
-نبرد با دشمنان وحشتناک
-تصاویر رویناگردان
-موسیقی متن عال
-دارای 60 فریم در ثاینه
-دارای حالت افزایش چالش و سرعت

اگر به بازی های ریتمی علاقه دارید این بازی را از دست ندهید چرا که یک تجربه بی نظیر از بازی است و حتی نظر منتقدان را هم به خود جلب کرده است. بازی Thumper  که امتیاز 4.5 از 5 را از گوگل پلی دریافت کرده است با هدست واقعیت مجازی هم قابل انجام است.  همین حالا این بازی را از گیمباتو دانلود و اوج هیجان و خشونت را در این بازی خشونت ریتمیک تجربه کنید.

نسخه SiMPLEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 263MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای امتیاز 86 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

بهترین بازی سال 2016از نظر Paste Magazine.

بهترین بازی موسیقی محور و ریتمیک سال 2016 از نظر IGN ژاپن.

بهترین بازی VR از نظر Gamespot.

ضمناً برای استفاده از حالت VR حداقل 8GB رم و DirectX 11 ضروری می باشند.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5-6400 (required for VR) Intel Core i3 CPU
nVidia GTX 970 / AMD R9 290 (required for VR) nVidia GTX 480 / AMD Radeon 7870 VGA
8GB 4GB RAM
1400MB 1400MB HHD
Windows 7/8/10 (64-bit) Windows 7/8/10 (64-bit) OS
DirectX 11 DirectX 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی