logo.gamebato
فضای بازی Victor Vran فضای فانتزی جادویی است که پیرامون شخصیت اصلی آن می چرخد که یک شکارچی کم حرف پر عمل است. از همان ابتدای بازی با شهر زاگوارویا آشنا می شوید که در آن یک هیولا تمام شهر را به اختیار خود در آورده و ویکتور که نمی خواهد طعمه این هیولا شود تصمیمی به مبارزه با این هیولا می گیرد. تمام شهر از شمال تا جنوب در آتش خشم این هویلا می سوزد و در اینجاست که ویکتور بازی را به دست می گیرد.
امتیاز:
3.9/5
فضای بازی Victor Vran فضای فانتزی جادویی است که پیرامون شخصیت اصلی آن می چرخد که یک شکارچی کم حرف پر عمل است. از همان ابتدای بازی با شهر زاگوارویا آشنا می شوید که در آن یک هیولا تمام شهر را به اختیار خود در آورده و ویکتور که نمی خواهد طعمه این هیولا شود تصمیمی به مبارزه با این هیولا می گیرد. تمام شهر از شمال تا جنوب در آتش خشم این هویلا می سوزد و در اینجاست که ویکتور بازی را به دست می گیرد.

دانلود بازی Victor Vran برای کامپیوتر

بازی Victor Vran یک بازی اکشن نقش آفرینی است که شما را در نبردهای پیچیده و سختی قرار می دهد و  توسط استودیو Haemimont Games  در سال 2015 توسعه یافته و منتشر شده است. فضای بازی فضای فانتزی جادویی است که پیرامون شخصیت اصلی آن می چرخد. از همان ابتدای بازی با شهر زاگوارویا آشنا می شوید که در آن یک هیولا تمام شهر را به اختیار خود در آورده و ویکتور که نمی خواهد طعمه این هیولا شود تصمیمی به مبارزه با این هیولا می گیرد. تمام شهر از شمال تا جنوب در آتش خشم این هویلا می سوزد و در اینجاست که ویکتور بازی را به دست می گیرد. مبارزات از مکانیک های آشنا برای ژانر RPG مانند جاخالی دادن، پریدن، ضد حمله های رعد و برق و غیره استفاده می کند. ویکتور می تواند از موانع بالا برود تا معماهایی را با مسیرهای بیشتر حل کند یا مکان های مخفی را پیدا کند. جهان اطراف شهر و همچنین خود زاگوراویا در قالب مناطق وسیعی برای اکتشاف نشان داده شده است.

دانلود بازی VICTOR VRAN برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی کامپیوتر هر مکان دارای 5 کار برای تکمیل است که قهرمان برای آنها جوایز مختلفی دریافت می کند. قابلیت تنظیم سختی بازی به دلخواه شما با اختصاص افکت های مختلف از دیگر ویژگی های این بازی می باشد. بازی اکشن ایزومتریک ویکتور وران سلاح ها، آیتم ها و قدرت های بی شماری را برای مبارزه با ده ها دشمن به شما ارائه می دهد تا بتوانید با دشمنی که از هر طرف به شما حمله خواهد کرد مبارزه کنید. برای تکمیل کامل آنها باید مهارت های غیرعادی به دست آورید. بازی دارای اکشن‌های پویا است، بنابراین می‌توانید با دشمنان خود مقابله کنید و همه آنها را بکشید. توسعه شخصیت ها بسیار شدید است و شما می توانید قدرت ها، لباس ها و سلاح های مختلف را انتخاب کنید تا هیولاها را شکست دهید. بازی از حالت چند نفره پشتیبانی می کند که به دو بازیکن اجازه می دهد برای از بین بردن هیولاهای شیطانی با هم متحد شوند. گرافیک Victor Vran به قدری چشمگیر است که شما را تا پایان بازی به صندلی های خود میخکوب می کند.

دانلود بازی VICTOR VRAN برای کامپیوتر | گیمباتو

50 محیط و مرحله در این بازی گنجانده شده است که با چالش هایی که در این بازی نقش آفرینی کامپیوتر قرار دارد باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شده است. هر منطقه از بازی دارای 5 چالش است که باید تکمیل شوند. در زیر ویژگی های اصلی بازی Victor Vran آورده شده که می توانید پس از نصب بر روی سیستم عامل خود تجربه کنید.

-بازی ایزومتریک اکشن و ماجراجویی
-ارائه سلاح ها، آیتم ها و قدرت های بی شمار
-نیاز به چند مهارت
-اقدامات پویا دریافت کرد
-رشد شدید شخصیت
-از حالت چند نفره پشتیبانی می کند
-بازی تاثیرگذار

دانلود بازی VICTOR VRAN برای کامپیوتر | گیمباتو

ویکتور وران به شما اجازه می دهد تصمیم بگیرید که چگونه بازی را انجام دهید. نسخه شخصی خود از ویکتور را به لطف مجموعه گسترده ای از سلاح های قدرتمند، لباس های تغییر دهنده بازی، قدرت های شیطان صفت و کارت های سرنوشت بسازید. از حرکات ویژه استفاده کنید، مهارت ها و سلاح ها را ترکیب کنید تا انبوهی از جانوران وحشتناک و هیولاهای باهوش را از بین ببرید. از ویژگی های جالب این بازی این است که اگر بارها هم آن را تکرار کنید از تجربه آن خسته نخواهید شد و برای کسانی که به ژانر نقش آفرینی علاقه مند هستند این بازی می تواند بهترین گزینه برای سرگرم شدن باشد. پس همین حالا این بازی را بصورت رایگان از گیمباتو دانلود و اوج هیجان را تجربه کنید.

نسخه PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.33GB Download
نسخه FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.71GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

کسب امتیاز 75 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

انجام این بازی برای افراد بالای 12 سال توصیه شده است.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.5GHz Quad Core CPU 2GHz Dual Core CPU CPU
GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5800 or higher GeForce 8800 or higher, AMD Radeon HD 4000 or higher, Intel HD 4000 or higher (min. 512 MB VRAM) VGA
8GB 4GB RAM
4GB 4GB HHD
Windows 7 (64 bit), Windows 8 (64 bit) Windows Vista SP2, Windows 7, Windows 8 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی