logo.gamebato
Three Fourths Home یک داستان کوتاه بصری که در نبراسکا اتفاق می افتد و به دنبال مکالمه ای طولانی بین کلی و خانواده اش در حین رانندگی به خانه در میان یک طوفان شدید رعد و برق است. این بازی مبارزات یک خانواده را دنبال می کند. قهرمان داستان، به نام کلی، در حال رانندگی در روستایی نبراسکا است که مادرش تماس می گیرد، و جرقه گفتگویی را آغاز می کند که رویدادهای آینده را تغییر می دهد. این بازی یک رمان تصویری است. بازیکن می تواند انتخاب هایی برای گفتگو انجام دهد که روابط بین اعضای خانواده را تغییر دهد.
امتیاز:
3.9/5
Three Fourths Home یک داستان کوتاه بصری که در نبراسکا اتفاق می افتد و به دنبال مکالمه ای طولانی بین کلی و خانواده اش در حین رانندگی به خانه در میان یک طوفان شدید رعد و برق است. این بازی مبارزات یک خانواده را دنبال می کند. قهرمان داستان، به نام کلی، در حال رانندگی در روستایی نبراسکا است که مادرش تماس می گیرد، و جرقه گفتگویی را آغاز می کند که رویدادهای آینده را تغییر می دهد. این بازی یک رمان تصویری است. بازیکن می تواند انتخاب هایی برای گفتگو انجام دهد که روابط بین اعضای خانواده را تغییر دهد.

دانلود بازی Three Fourths Home برای کامپیوتر

Three Fourths Home یک بازی است که توسط Bracket Games ساخته شده و در 20 مارس 2015 منتشر شده است. یک داستان کوتاه بصری که در نبراسکا اتفاق می افتد و به دنبال مکالمه ای طولانی بین کلی و خانواده اش در حین رانندگی به خانه در میان یک طوفان شدید رعد و برق است. این بازی مبارزات یک خانواده را دنبال می کند. قهرمان داستان، به نام کلی، در حال رانندگی در روستایی در نبراسکا است که مادرش تماس می گیرد، و جرقه گفتگویی را آغاز می کند که رویدادهای آینده را تغییر می دهد. این بازی کامپیوتر یک رمان تصویری است. بازیکن می تواند انتخاب هایی برای گفتگو انجام دهد که روابط بین اعضای خانواده را تغییر دهد. در Three Fourths Home درام زیادی وجود دارد. این بازی از شخصیت تئاتری بالایی برخوردار است و شما در نقش کلی بازی می کنید، یک دختر 24 ساله که ترک تحصیل کرده و به تازگی برای شغل قدیمی پدرش در کارخانه مرغداری که اخیراً پای خود را در یک تصادف جدی از دست داده مصاحبه کرده است.

بازی Three Fourths Home برای کامپیوتر | گیمباتو

زندگی کلی در چند سال گذشته عمدتاً با فرصت های از دست رفته تعریف شده است، و شانس های او کمتر و دورتر می شوند. مسائل خود کلی از آن دسته است که احتمالاً جوان های بیست و چند ساله ها با آن درگیر هستند. او وقت خود را در کالج تلف کرد و اکنون او از مدرسه خارج شده است و به خانه پدر و مادرش بازگشته است. کلی در مشکلات خود غرق شده است و تنهایی بالای ماشینش در مزرعه ذرت کنار خانه مزرعه قدیمی متروکه پدربزرگ و مادربزرگش نشسته است. او می‌بیند که طوفان بدی در راه است. بقیه بازی از نظر بصری با فاصله بین کلی و خانواده اش تعریف می شود. جدا از رانندگی با ماشین، بازی Three Fourths Home شامل 800 دیالوگ مختلف است که انتخاب دیالوگ‌ها برای پیشبرد داستان است. بازی Three Fourths Home برای کامپیوتر | گیمباتو

Three Fourths Home اکثراً نقدهای مثبتی دریافت کرد. Gamespresso امتیاز پنج از پنج را به آن اعطا کرد و Technology Tell گفت که این بازی “از هر نظر موثر” بوده است و از نظر  GameSkinny این بازی  باید یک مدعی برای جایزه بازی سال باشد. نسخه توسعه یافته Three Fourths Home شامل یک پایان است که داستان بازی اصلی را گسترش می دهد. این بازی روایت های عاطفی درباره ناتوانی خانواده ها در برقراری ارتباط با فرزندان در بزرگسالی را در خود جا داده است.  در ادامه برای دانلود این بازی از گیمباتو با ما همراه باشید.

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای میانگین امتیاز 77 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
1.6GHz CPU
DX9-Capable Card VGA
2GB RAM
3GB HHD
Windows XP or Newer OS
DirectX 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی