logo.gamebato
محوریت این بازی استراتژیک گسترش تمدن در خارج از کره زمین است و این بازی سبکی از تمدن را که در اینده تمام قوانین علمی و تخیلی را تغییر می دهد بازگو می کند. در این بازی شاهد اضافه شدن مرزهای جدیدی به زمین و سطح زیر دریاها هستیم. تمدن جدیدی در حال شکل گرفتن است که یک چشم انداز تازه از اینده بشریت را نشان می دهد و موجودات بیگانه با توانایی های جدیدی که بدست اورده اند شما را به چالش می کشند.
امتیاز:
3.9/5
محوریت این بازی استراتژیک گسترش تمدن در خارج از کره زمین است و این بازی سبکی از تمدن را که در اینده تمام قوانین علمی و تخیلی را تغییر می دهد بازگو می کند. در این بازی شاهد اضافه شدن مرزهای جدیدی به زمین و سطح زیر دریاها هستیم. تمدن جدیدی در حال شکل گرفتن است که یک چشم انداز تازه از اینده بشریت را نشان می دهد و موجودات بیگانه با توانایی های جدیدی که بدست اورده اند شما را به چالش می کشند.

دانلود بازی Sid Meiers Civilization Beyond Earth برای کامپیوتر

بازی Sid Meiers Civilization Beyond Earth یک بازی استراتژیک است که توسط استودیو Firaxis Games در سال 2015 ساخته شده و توسعه یافته است. پس از آنکه کشتی های فضایی زمین را ترک کردند از آنجایی که منابع محدود هستند عده ایی که باقی مانده بودند بر سر منابع حیاتی به جنگ پرداختند. این مسئله باعث بوجود امدن دو جناح شد که هر کدام سعی در بقاء خود داشتند. محوریت این بازی کامپیوتر گسترش تمدن در خارج از کره زمین است و این بازی سبکی از تمدن را که در اینده تمام قوانین علمی و تخیلی را تغییر می دهد بازگو می کند. در این بازی شاهد اضافه شدن مرزهای جدیدی به زمین و سطح زیر دریاها هستیم. تمدن جدیدی در حال شکل گرفتن است که یک چشم انداز تازه از آینده بشریت را نشان می دهد و موجودات بیگانه با توانایی های جدیدی که بدست اورده اند شما را به چالش می کشند.

دانلود بازی Sid Meier's Civilization®: Beyond Earth برای کامپیوتر

گیم پلی Rising Tide ویژگی‌های جدیدی مانند شهرهای شناور، پیوندهای ترکیبی، سیستم دیپلماسی کاملاً اصلاح‌شده و سیستم اکتشاف گسترده را به ارمغان می‌آورد. در این بازی استراتژیک کامپیوتر شما می توانید شهرک های شناور بسازید و به منابع طبیعی پنهان شده در زیر دریاهای سیاره بیگانه دسترسی پیدا کنید. جانوران با توانایی های منحصر به فرد در آب زندگی می کنند و بازیکن را به روش های جدیدی به چالش می کشند. مکانیک‌های گیم‌پلی جدید امکانات استراتژیک برای بازیکنان فراهم می‌کند تا در دنیای جدیدشان سلطنت کنند. با استفاده از سرمایه سیاسی برای ارتقای ویژگی های خود، تغییر روابط دیپلماتیک و استفاده از مزایای ویژگی های متحدان خود، چشم انداز دیپلماتیک خود را شکل دهید. چهار جناح جدید به بازی اضافه شده اند و با سرمایه گذاری در چندین Affinity به جای تخصص در یکی، بازیکنان می توانند واحدهای ترکیبی ویژه  خود را ارتقا دهند.

دانلود بازی Sid Meier's Civilization®: Beyond Earth برای کامپیوتر

دو نوع جهان جدید به بازی اضافه شده است. جهان های اولیه سرشار از فعالیت های آتشفشانی و چشم انداز آشفته دنیایی هستند که هنوز در حال شکل گیری است و جهان های سرد دارای سطوح پوشیده از اقیانوس های یخی و مناطق یخ زده است.گیم پلی بازی همان روندی است که در نسخه های پیشین وجود داشته است و قطعات موسیقی که در پس زمینه بازی پخش می شوند متناسب با مراحل مختلف بازی هستند.  اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید بازی Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth با دنیایی مدرن و پیشرفته با ماجراها و گروه های جدید مطمئنا خواهد توانست نظر شما را جلب کند. این بازی توانسته از سایت‌های Game informer و GameSpot‌  نمره 9 و از سایت های PC Gamer و IGN نمرات 73 و 71 را کسب کند و با توجه به امتیازاتی که بازی گرفته امتحان کردن آن نمی تواند خالی از لطف باشد. همین حالا می توانید بازی را از گیمباتو و بصورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Sid Meier's Civilization®: Beyond Earth برای کامپیوتر

نسخه v1.1.2.4035+2DLC Xatab Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
1 280MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 13 سال مناسب نمی باشد.

دارای نمره ی 81 از 100 وبسایت منتقدین متاکریتیک.

برنده 1 جایزه و کاندید دریافت 2 جایزه دیگر.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
1.8Ghz Quad Core CPU Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.0 GHz CPU
AMD HD5000 series or better (or ATI R9 series for Mantle support), nVidia GT400 series or better, or Intel IvyBridge or better integrated graphics 256 MB ATI HD3650 or better, 256 MB nVidia 8800 GT or better, or Intel HD 3000 or better integrated graphics VGA
4GB 2GB RAM
8GB 8GB HHD
Windows® Vista SP2/ Windows® 7 Windows® Vista SP2/ Windows® 7 OS
DirectX 11 DirectX 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی