logo.gamebato
داستان با کشته شدن پادشاه و مردمش به دست یک قبیله نزدیک آغاز می شود. پسر پادشاه به نام ریک، جان سالم به در برد و به دنبال انتقام بازیابی میراث پادشاهی اش است. وایکینگ به سرزمینی به نام Northgard وارد می شوند و می خواهند در آنجا حکمرانی و البته زندگی کنند. نورتگارد یک سرزمین وحشی با آب و هوای سخت و حیوانات وحشی است.
امتیاز:
3.9/5
داستان با کشته شدن پادشاه و مردمش به دست یک قبیله نزدیک آغاز می شود. پسر پادشاه به نام ریک، جان سالم به در برد و به دنبال انتقام بازیابی میراث پادشاهی اش است. وایکینگ به سرزمینی به نام Northgard وارد می شوند و می خواهند در آنجا حکمرانی و البته زندگی کنند. نورتگارد یک سرزمین وحشی با آب و هوای سخت و حیوانات وحشی است.

دانلود بازی Northgard برای کامپیوتر

Northgard یک بازی استراتژیک کامپیوتری است که محتوای آن حول محور کشف یک سرزمین جدید توسط وایکینگ ها می باشد. این بازی به عنوان بهترین بازی استراتژیک هم در موبایل و هم در سایر پلتفرم ها رتبه بندی شده که در آن شما داستان اصلی را همراه با گیم پلی استراتژیک شگفت انگیز دنبال خواهید کرد. داستان با کشته شدن پادشاه و مردمش به دست یک قبیله نزدیک آغاز می شود. پسر پادشاه به نام ریک، جان سالم به در برد و به دنبال انتقام بازیابی میراث پادشاهی اش است. وایکینگ ها به سرزمینی به نام Northgard وارد می شوند و می خواهند در آنجا حکمرانی و البته زندگی کنند. نورتگارد یک سرزمین وحشی با آب و هوای سخت و حیوانات وحشی است.

دانلود بازی Northgard برای کامپیوتر به صورت رایگان | گیمباتو

چیزی که نورتگارد را به ویژه جذاب می کند سیستم قبیله ها و مهارت های هر گروه از افراد است. در مجموع 12 قبیله در این جزیره وجود دارند که از جمله آنها می توان به ایکتیرنیر، هیدرون، فنریر، هوگین و مونین، بیارکی، اسلیدروگتانی، سوافنیر، نیدهاگ، سوادیلفاری، لینگ باکر، هیمینبرجوتیر و بروندر و کائلین اشاره کرد. هر نژاد مزایا و معایب متفاوتی برای بقا خواهد داشت. مانند قبیله خرس: قادر به منجمد کردن دشمنان با شمشیرهای گرم، قبیله بیستون: دفاع بسیار بالا و سریع، قبیله اسب: کمک به افزایش سلامت، افزایش قدرت حمله، دفاع، استخراج معدن و آهنگری سرعت، و قبیله گراز وحشی: می توانند جنگل های پنهان را ببینند و گرازهای وحشی غول پیکر را برای مبارزه احضار کنند.

دانلود بازی Northgard برای کامپیوتر به صورت رایگان | گیمباتو

در این بازی کامپیوتری علاوه بر ساختن و گسترش قلمرو شما باید دائما بجنگید. زیرا شما تنها ساکن در این جزیره نورتگارد نیستید. حیوانات وحشی و هیولاها در جایی در کمین هستند و فقط منتظر روزنه ای برای حمله به افراد گروه هستند. همچنین احتمال حمله ای از سوی قبایل کوچک دیگر وجود دارد، آنها نیز مانند شما به دنبال مکانی برای زندگی هستند و برای حفظ بقای خود با همه مبارزه خواهند کرد. شما فقط باید قوی تر باشید و آنها را شکست دهید. برای انجام این کار، باید خود را به یک قبیله قدرتمند، بسیار توسعه یافته، با ارتش بزرگ و نبرد خوب تبدیل کنید. بنابراین، به موازات روند ساخت و ساز اولیه، فراموش نکنید که اردوگاه های آموزشی نظامی، کارخانه های اسلحه سازی را برای ساخت یک سری سلاح های جنگی برای گروه های مختلف سربازان راه اندازی کنید.

دانلود بازی Northgard برای کامپیوتر به صورت رایگان | گیمباتو

به طور مداوم ژنرال ها و سربازان را در گروه های پیاده نظام، کمانداران، سوارکاران … آموزش دهید تا در هر زمان آماده نبرد باشند. همچنین فراموش نکنید، تیم خود را برای تخصص در پیشاهنگی آموزش دهید. این گروه از افراد به شما کمک می‌کنند سرزمین‌های جدید و ارزشمندی را برای کاوش و شناسایی سریع‌تر دشمنان پیدا کنید. توجه داشته باشید که سرزمین های بعدی منابع بیشتری خواهند داشت، اما در عین حال، تعداد هیولاها نیز بیشتر خواهد بود. مکان هایی وجود دارد که در آن هیولاهای افسانه ای غول پیکر وجود دارند که توسط نیروهای تاریک حمایت می شوند. بنابراین، هر چه بیشتر بازی کنید باید به طور مداوم قوی ترین، بهترین و متنوع ترین ارتش ممکن را تقویت و توسعه دهید.

دانلود بازی Northgard برای کامپیوتر به صورت رایگان | گیمباتو

با بازی نورتگارد اوج هیجان را با وایکینگ ها تجربه کنید و با چالش های آن سرگرم شوید. گرافیک بازی روشن، واضح، با جزئیات هر زاویه و صدای ملودیک ملایم است. با خواندن مطالب بالا می توانید سطح کار و دشواری، پیچیدگی این نبرد قدرت و خرد را تصور کنید. این بازی در سال 2019 توسط استودیو shiro games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید فوراً Northgard را از گیمباتو دانلود و اوج هیجان را تجربه کنید.

نسخه v2.9.13.27942
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 800MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

کسب امتیاز 81 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

 

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5 3.1 Ghz Quad core Intel 2.0ghz Core 2 Duo or equivalent CPU
Nvidia GTX 660 / Radeon HD 7800 or better Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better VGA
2GB 1GB RAM
1GB Available 1GB Available HHD
Windows 7 or better Windows Vista or better OS
DirectX 10.0 DirectX 10.0 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی