logo.gamebato
بازی Cities: Skylines در ژانر شبیه سازی شهرسازی و به صورت تک نفره است. بازیکنان با کنترل منطقه‌ بندی، مکان‌ یابی جاده، مالیات، خدمات عمومی و حمل‌ و نقل عمومی یک منطقه در برنامه‌ ریزی شهری شرکت می‌ کنند. آنها همچنین برای مدیریت عناصر مختلف شهر از جمله بودجه، بهداشت، اشتغال و سطوح آلودگی کار می کنند. همچنین امکان نگهداری شهر در حالت sandbox وجود دارد که آزادی خلاقیت بیشتری را برای بازیکن فراهم می کند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Cities: Skylines در ژانر شبیه سازی شهرسازی و به صورت تک نفره است. بازیکنان با کنترل منطقه‌ بندی، مکان‌ یابی جاده، مالیات، خدمات عمومی و حمل‌ و نقل عمومی یک منطقه در برنامه‌ ریزی شهری شرکت می‌ کنند. آنها همچنین برای مدیریت عناصر مختلف شهر از جمله بودجه، بهداشت، اشتغال و سطوح آلودگی کار می کنند. همچنین امکان نگهداری شهر در حالت sandbox وجود دارد که آزادی خلاقیت بیشتری را برای بازیکن فراهم می کند.

Cities: Skylines یک بازی در سبک شبیه سازی در سال 2015 است که توسط Colossal Order توسعه یافته و توسط Paradox Interactive منتشر شده است. این بازی یک شبیه سازی شهرسازی تک نفره است. بازیکنان با کنترل منطقه‌ بندی، مکان‌ یابی جاده، مالیات، خدمات عمومی و حمل‌ و نقل عمومی یک منطقه در برنامه‌ ریزی شهری شرکت می‌ کنند. آنها همچنین برای مدیریت عناصر مختلف شهر از جمله بودجه، بهداشت، اشتغال و سطوح آلودگی کار می کنند. همچنین امکان نگهداری شهر در حالت sandbox وجود دارد که آزادی خلاقیت بیشتری را برای بازیکن فراهم می کند.

در این بازی شبیه سازی بازیکن با یک قطعه زمین معادل یک منطقه 2 در 2 کیلومتری همراه با خروجی مبادله ای از بزرگراه مجاور، و همچنین مقدار اولیه داخل پول بازی بازیکن به اضافه کردن جاده‌ ها و مناطق مسکونی، صنعتی، تجاری و خدمات اساسی مانند برق، آب و فاضلاب ادامه می‌ دهد تا ساکنان را تشویق کند که به آنجا نقل مکان کنند و برای آنها شغل فراهم کند.

دانلود بازی Cities Skylines برای کامپیوتر | گیمباتو

همانطور که شهر فراتر از سطوح جمعیتی خاص رشد می کند، بازیکن پیشرفت های جدید شهر را باز می کند، از جمله مدارس، ایستگاه های آتش نشانی، ایستگاه های پلیس، امکانات مراقبت های بهداشتی و سیستم های مدیریت زباله، قوانین مالیاتی و دولتی، سیستم های حمل و نقل انبوه، و سایر ویژگی ها برای مدیریت شهر. یکی از این ویژگی‌ ها بازیکن را قادر می‌ سازد تا بخش‌ هایی از شهر خود را به عنوان منطقه تعیین کند. هر منطقه می‌ تواند توسط بازیکن پیکربندی شود تا انواع توسعه‌ های مجاز را محدود کند یا قوانین خاصی را در محدوده منطقه اعمال کند، مانند اجازه دادن به بخش‌ های صنعتی اختصاص داده شده به کشاورزی، ارائه حمل‌ و نقل عمومی رایگان برای منطقه برای کاهش ترافیک، افزایش یا کاهش مالیات برای طبقات مختلف توسعه، یا، با DLC شهرهای سبز، جلوگیری از ورود وسایل نقلیه با سوخت فسیلی به یک منطقه در حالی که خودروهای الکتریکی را دلسرد نمی کند، آلودگی صوتی ناشی از ترافیک را کاهش می دهد.

دانلود بازی Cities Skylines برای کامپیوتر | گیمباتو

ساختمان‌ های شهر دارای سطوح مختلف توسعه هستند که با بهبود منطقه محلی برآورده می‌ شوند و سطوح بالاتر مزایای بیشتری را برای شهر فراهم می‌ کنند. به عنوان مثال، اگر ساکنان اطراف تحصیلات بیشتری داشته باشند، سطح یک فروشگاه تجاری افزایش می یابد، که به نوبه خود به آن اجازه می دهد کارمندان بیشتری را استخدام کند و درآمد مالیاتی را برای شهر افزایش دهد. وقتی بازیکن به اندازه کافی ساکنان و پول جمع کرد، می‌تواند زمین‌ های همسایه را خریداری کند، هر کدام از نظر اندازه مساحت زمین شروع، به آنها اجازه می‌ دهد تا هشت قطعه اضافی از 25 را در 10 در 10 کیلومتر بسازند. محدودیت بسته این است که به بازی اجازه می‌ دهد در وسیع‌ ترین طیف رایانه‌ های شخصی اجرا شود، اما بازیکنان می‌ توانند از تغییرات کارگاه Steam برای باز کردن نه تنها تمام محوطه استاندارد 25 کاشی بازی، بلکه کل نقشه (81 کاشی، 324 مربع) استفاده کنند. 

دانلود بازی Cities Skylines برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی همچنین دارای یک سیستم حمل و نقل قوی بر اساس شهرهای قبلی Colossal Order است که به بازیکن اجازه می دهد تا حمل و نقل عمومی موثری را برای شهر به منظور کاهش تراکم ترافیک و ایجاد درآمد حمل و نقل برنامه ریزی کند. جاده ها می توانند مستقیم یا آزاد ساخته شوند و شبکه ای که برای منطقه بندی استفاده می شود با شکل جاده های مجاور سازگار است. شهرها نیازی به پیروی از یک طرح شبکه مربعی ندارند. جاده‌ های با عرض‌ های متفاوت حجم ترافیک متفاوتی را در خود جای می‌ دهند و انواع جاده‌ ها مثل خیابان‌ های پوشیده از درختان یا بزرگراه‌ هایی با موانع صوتی, کاهش آلودگی صوتی یا افزایش ارزش ملک در منطقه اطراف را با هزینه‌ ای افزایش می‌ دهند. سیستم جاده ای را می توان با اشکال مختلف حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی، تراموا، قطار، کشتی و سیستم های مترو تقویت کرد. در ادامه برای دانلود بازی Cities: Skylines با وب سایت گیمباتو همراه باشید.

نسخه Update v1.16.0.F3 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 194MB Download
نسخه Deluxe Edition v1.15.0.F7 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 203MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

جدید ترین نسخه موجود به همراه تمامی محتوا های قابل دانلود یا DLC ها.

 

نمره ی منتفدین متاکریتیک برای این بازی 85 از 100 می باشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ I7 2700K | AMD® Ryzen 7 2700X Intel® Core™ I7 930 | AMD® FX 6350 CPU
Nvidia® GeForce™ GTX 580 (1.5 GB) | AMD® Radeon™ RX 560 (4 GB) Nvidia® GeForce™ GTS 450 (1 GB) | AMD® R7 250 (2 GB) | Intel Iris Xe G7 (Tiger Lake) VGA
16GB 8GB RAM
4GB Available 4GB Available HHD
Windows® 10 Home 64 bit Windows® 7 64 Bit | Windows® 8.1 64 Bit | Windows® 10 Home 64 Bit OS
Version 9.0c Version 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی